tülbent bluz

Posted: 01 Eylül 2010 in dikiş, kız çocukalrına elbise, kız tşirtleri, tülbentten bluz, yaptıklarım

   Bu parçayı ilk çiçekli tülbenti keserek büyük kızımdan küçük kızıma doğru üç tane işleyecektim,büyüğüne göre kestim ama eylül kıskançlık komasına girince önce onun kini bitirmeye ailecek karar verdik:))boyun kısmını kesip yanlardaki çizgi kadar makinaya vurmam gerekiyordu ama artık onu yetiştiremedim kenarlarını ve boyun kısmını naylon oya ipiyle uç kenar işleyebildim makina işi artık bi daha ki sefere:) böylelikle hafta sonu etkinliğimiz bitmiş oldu…….

                                                         umarım böylede anlaşılır olmuştur……………

Yorumlar
  1. Banuca diyor ki:

    Oooo… Bu aralar ne kadar hamaratsın, ne güzel şeyler çıkmış ellerinden, ayrı ayrı yorum yazamadım, toptan ellerine sağlık diyorum. Ne güzel değerlendirmişsin bir sürü şeyi:)

  2. waterlily diyor ki:

    bende hepsi için toplu teşekkür edeyim ablam,senin yorumunla daha bi azimleniyorum valla Allah sağlık sıhhat versin neşen hiç bozulmasın:)insan da 3 tane kız ve biraz çöpçülük ruhu olunca değerlendirecek çok şey çıkıyor ortaya da zaman yetmiyor:))

Bir Cevap Yazın

