TÜTÜ MODELLERİ

Posted: 13 Eylül 2010 in basit tütü, bulduklarım, tütü yapımı

NASIL YAPICAM BİLMİYORUM YHA FİKİR ARIYORUM BULAMIYORUM EN ÜSTTEKİ FOTODAN BÜYÜK VE ORTANCASI İSTİYOR AMA GÖĞS KISIMLARI BENİ DÜŞÜNDÜRÜYOR MOTİF  OLARAK İŞLEDİM ÜSTÜNÜ BİRAZ AMA KABA DURU BU SEFERDE YUMUŞAK DURMAZ DİYE DÜŞÜNÜYORUM O FOTONUN GÖĞÜS KISMINI İYİ YAPAMAMIŞLAR:(NORMAL ETEK OLARAK YAPSAK ÜSTÜNE UYGUN YİNE BİRŞEYLER UYDURMAM LAZIM EN UFAĞI 12 NUMARALI FOTODAN İSTİYOR HADİ O BASİTTE BÜYÜKLER BENİ ÇOOOK DÜŞÜNDÜRÜYOR NE YAPSAM NASIL YAPSAMMM???

BURDAN
BURDAN
BURDAN
BURDAN
BURDAN
EN GÜZELİ BU YALNIZ KENDİME DE YAPCAM TEMİZLİK YAPARKEN:)))
BURDAN
BAZI FOTOLARIN YERİ
BURDAN DAA
BURDAN
BİR SÜRÜ YER GEZDİM ARTIKIN BELKİ BENİM GİBİ İHTİYACI OLAN VARSA BURALARDA BOL MODEL  VAR:)

Yorumlar
  1. Pelin P.A. diyor ki:

    3 ay sonra 2 yaş doğum gününde kızıma balerin kıyafeti giydirmeyi düşünüyorum. Bu tütüler çok şirin.Ben de kendim yapacağım :)

  2. waterlily diyor ki:

    eminim çok şirin,tatlı olacaktır,takıldığın yer olursa yardımcı olurum arkadaşım,sevgiler…

  3. conconnn diyor ki:

    şu tütülrin üzerine giydirdikleri bluz ve saç bandında kullanılan file malzeme nedir örgümü yoksa hazırmı alınıyor.

  4. Elif Beşinci diyor ki:

    merhaba bu tütülerdeki gögüs kısmındaki lastik gibi delikli straplezi nerden bulabilirim yardımcı olurmusunuz

  5. Şükran Karaman diyor ki:

    bende kızıma doğum günü için yapmak istiyorumda üst motif için hangi ip kullanılmış

    • waterlilys diyor ki:

      Şükran hanım merserize iplerden veya lif ipi dediğimiz ipleri tercih edebilirsiniz teşekkür ederim

Bir Cevap Yazın

