ÖRÜMCEK YELEK

    Canım kızıma bahar günlerinde strech kotların üzerine alsın diye şimdiden işleyeyim dedim son rütuşları kalmıştı canım blogum oldu yha bir hevesle dürttüm:)efenim bu esere önceliklen ortadan motif gibi başlıyoruz…..

koltuk altından ölçüp boy hizasını ayarladıkmı koltukaltına gelen kısımdan geriye dönüyoruz öteki koltuk altına yarım ay şeklinde sonlara doğru istek doğrultusuna göre volan veriyoruz.sonra da sırt kısmını işleyip askılarla tamamlıyoruz dikme yok sadece askıları bitirirken volanların ucuna ekliyoruz,işte bu kadar …..

Önünü nasıl istersek öyle birleştirebiliriz ister broş gibi ister kurdela olsun ben kendi ipiyle burgu yaparak ucuna püskül yaptım kızım öyle istedi.:)…bu arada yıkanmamış ve ütülenmemiş henüz:))hemencecik sıcağısıcağına ekledim:)))

Bir Cevap Yazın

