ANNE’DEN KIZINA:)

         Taaa bundan 2 sene evvel:)ayak bileği hizasındaki bu elbiseyi kendime almıştım,çok değil 2 aya kadar kilo alınca:(olmadı ve zayıflarım umuduyla kaldırdım geçen gün baktım olacak gibi değil artık bu kilo bende baki:(kızıma dedim gel bunu kısaltalım sen giy havuza felan giderken diye olur dedi:)bende aldım makası biçtim…
       Etek ucunu lif ipleriyle çevirdim senenin moda renkleri;lacivert,kırmızı ve beyaz……..

sonra kestiğim parçadan biraz kemerlik çıkardım,düşük bel yandan bi havası olsun diye:)birde bileklik yaptım ,takılarınıda beraber yaptık:)

                                                                             veeee final işte budur:)

One thought on “ANNE’DEN KIZINA:)

Bir Cevap Yazın

