CD ÇANTA YAPIMI

Sevgili yeni komşum olan !noyumberry! arkadaşımın bloğunu geçenlerde gezerken ,harika el tasarımı  takılarana bakarken kendimden geçmişken,bu cd çantalara denk geldim ve çok hoşuma gitti:)hemen ben de bir tane deneyeyim dedim:)denemeye çalıştım,benim fatom beğendi:) nasıl olmuş sizce?

1. cd yi tığla dolayarak tutturdum,kızım parlak gözüksün deyince fazla sık dolamadım:)
2.iki sıra sık iğne geçtim,aralarda arttırdım şapka gibi olmasın diye:)
3.beş sıra normal brit geçtim bu arada yine aralarda arttırdım:)
4.iki cd yi böyle hazırlayıp bir de sık iğneyle araya ekleyeceğimiz parçayı ördüm:)
5.ve6.çantanın tamamını astarlamak istemediğim için sadece ortasına cd büyüklüğünde kot parçası kestim
7.dikiş izi olmaması için silikonla yapıştırdım
8.dikiş kutumda iri bir fiyonk buldum ve…..

9.10.11. ön tarafına ekledim:)
12.fermuarı iğneyle tutturdum  yerini belli etmek için
13.sık iğneyle işediğim ara parçasını ekledim
14.sonra diğer parçayıda ekleyip fermuarını taktım:)
15. ve 16 çantamız hazır:)yalnız sapımız eksik o da elimizde şimdi henüz bitmedi :))bitmişi çok yakında bu ekranlarda:))

4 thoughts on “CD ÇANTA YAPIMI

  1. Canım çanta denemen süper olmuş..
    eline sağlık:)kızında güle güle kullansın..linkimi paylaştığın içinde teşekkür ederim.
    sevgiler.:))

Bir Cevap Yazın

