ABLASINDAN EYLÜL’E BAYRAM HEDİYESİ:)

1. ve 2. deki gibi iki örnek parça işliyoruz keyfimize göre nasıl olursa kızım bunu sık iğneyle işledi,
2. resimde ki ara parçayı 3.resimdeki gibi ilk parçaya teğellledim ,4. ara parçanın uç kenarlarını dikiyoruz,
5.ilk parçayı makinaya vuruyoruz 6.ikinci parçayı iğneliyoruz ya da teğelliyoruz yuvarlak ve minik olduğu için kayma yapıyor:)7.ikinci parçayı da makinaya vuruyoruz,8.de zor kısmı bitirmiş olduk fermuarı ekleyaceğiz
9.fermuarı da dikiyoruz.10.da elbisesinden artan parçayla ince bir kenar çıkarıyorum
11. ince boyundan çapraz takacak şekilde boyunu ölçüp teğelliyorum
12.den 15’e kadar sapını dikip ekliyorum,iç orta kısmına bir parça cırt cırt kesip dikiyorum,
16. eylül’ün anaokul faaliyetlerinden iki göz,bir ponpon burun ve biraz keçe kaçırıyorum:))silikonla süslüyorum
    2.resimde ana parçalarla beraber örülen fiyonku da saç tokası olarak yapıştırıyorum Veeee  Şeker çantamız hazır oldu:)

Bir Cevap Yazın

