BAYRAMLIK ELBİSE DİKTİM:)

Çok acemice diktim açıkcası ne patron ne bişe:)çarşıdayken  tütü malzemesi almaya gitmişken(cadılar bayramına hazırlanıyoruz:)çok hoşuma giden bir kumaş ilişti gözüme üstelik likralı  2-3 ay sonra kilo alsada boy atsada giyebilir diye aldım bir metre,serdim yere etek boyunu ölçtüm kestim ayırdım onu kalan parçayla koltuk altından bele kadar ölçüp tabii dikiş payı ayırarak üst kısmını biçtim,tütüsü için aldığım kalın kurdelayı buna eklemeyi düşündüm ve bu kurdela enliğinde  iki askı kestim:)

sonra eteğine büzgü vermek için bel kısmına üç sıra sık teğel geçtim hafif büzdürdüm ,askılarını da üç sıra teğelden geçirip, hafif büzdürüp  diktim,ön kısmına arkadan tek dikiş olacağı için bir fermuar ekledim ne olur ne olmaz likralı diye güvendim ama:))bel kısmına kurdelayı kemer gibi fiyonklamak için yan kısımlara kurdela enliğinde biritler diktim birde bu kadar işte üç beş parçadan bir metre kumaştan  kuzum çok mutlu oldu çantasınıda ablası yapıyordu🙂

artan bir parçasıylada taçının süsü kırılmıştı ve takmıyordu o taça zar zor silikonla elyaf yapıştırdım önce kalın bir iple sardım aralıklı sonra enli kumaş parçasıyla sarıp ucunu silikonla yapıştırdım yeni elbisesine uygun bir tacı oldu:)tütüsüne aldığım gülleride askı uclarına ekledim cıvıl cıvıl oldu:))

One thought on “BAYRAMLIK ELBİSE DİKTİM:)

Bir Cevap Yazın

