FİRKETE İŞİ ETOL MODELİ

NERDEN ÇIKTI  ŞİMDİ BU 2 SENE ÖNCEKİ ÇALIŞMALAR DERSENİZ DİĞER BLOGUM İÇİN KİTRE BEBEKLERİ ARAŞTIRKEN  DERYALI GÜNLER FORUMUNA DENK GELDİM,SONRA HATIRLADIM Kİ BEN BURAYA ÜYE OLMUŞTUM BİR KAÇ MODEL AÇIKLAMASI,BİRKAÇ SİPARİŞTEN SONRA ARAYA NELER GİRDİ HATIRLAMIYORUM,GİRMEMİŞİM BİR DAHA:)AAA BİR DE  BAKTIM Kİ O GÜNLER DE BİR ETOL MODELİMLE YARIŞMAYA BİLE  DAHİL OLMUŞUM:)SONUÇLARI BULAMADIM TABİİ:(SIK GÖRÜŞTÜĞÜM ARKADAŞIM VARDI O DA AYRILMIŞ SİTEDEN KİMİN KAZANDIĞINI BİLMİYORUZ HALİYLE:)BENDE    AAA BEN BUNLARI HEMEN BLOGUMA EKLEMİYORUM DEDİM VE ORDAKİ BİRKAÇ MODELİMİ BULABİLDİKLERİMİ YAYIMLADIM SİZLERE ŞİMDİDE YARIŞMA  GÜZELİ FİRKETE İŞİ OLAN ETOLUMU GÖSTEREYİM SİZCE KAZANMIŞMIYIMDIR?:))öyle olsa haberim olurdu  da kesin mailden )SİZE DE BİR SORAYIM DEDİM:)

Bir Cevap Yazın

