KOCAMI ÇOOK SEVİYORUM:)

ŞU AN SAAT BEŞ YAYIM SAATİNDEN BELLİ OLACAĞI ÜZERE:)BU  SAATTE NE YAPIYORUM DERSİNİZ?

PASTA,POĞACA,KEK……………………
YOK VALLA OBEZ DEĞİLİM,RÜYAMDADA GÖRMEDİM:)
EEE NİYEMİ????
 ŞÖLEKİ EFENDİM ÜZERİNİZE AFİYET İKİ GÜNDÜR ŞİDDETLİ GRİBİM İŞ FELAN İŞLEYEMİYORUM ELİMDE MENDİL, ÇAY FİNCANI NETTE GEZİNİYORUM ORDAN YATAĞA GİDİYORUM ALEMLERE AKIYORUM:))
NEYSE DÜN GECE YARISI UYUYAMADIM,KALKTIM BİR KAHVE İÇTİM BİR DE SİGARA YAKTIM BİR FİLM İZLEYEYİM GELİR UYKUM DEDİM GELMEDİ,NETTE GEZİNİP DURDUM ÖYLE MODEL ARADIM:)(tütü modelleri var yha onlar..heheh)
AYYY BİR BAKTIM SABAH OLMUŞ KOCACIĞIMIN ALARMI ÇALIYO:)
BEN HEMEN PC Yİ KAPADIM KOLTUĞA GEÇTİM SANA BULAŞTIRMAMAK İÇİN BURAYA GELDİM DİYCEM GÖYA KIZCAK GENE ÇÜNKİ SABAHA KADAR OKEY Mİ OYNADIN DİYCEK Kİ( taaa eskiden di o yha,blog açmadan önce)YOK ÖYLE BİŞEY OKEY KİM BEN KİM:)
TRAŞ OLDU GELDİ HUYUDUR KALKINCA HEMEN  KAHVALTI  ETMEZ (sabah kahvesine alıştırdım çünki heheheh…)PASTA POĞACA AKŞAM ÇAYDAN NE KALDIYSA ATIŞTIRIR.

BAKTI MUTFAĞA(akşamdan hazır almıştım çayın yanına hastayım yha)KURUMUŞ POĞACALARI GÖRÜNCE : YAAA SBAHA KADAR OTURMUŞSUN MADEM BİR İKİ BİRŞEY YAPSAYDIN DEDİ…………
HASTAYIM DİYE ACINDIRIRIM KENDİMİ ZANNETTİM SÖKMEDİ VALLA:))
    İŞTE İÇİME DERT OLDU O KURU POĞACALARI YEMESİ:(

 GECE DE UYUMAYINCA BU AKŞAM ERKENDEN UYKUM GELDİ YATTIM UYUDUM KALKTIM KIZLARA KONFERANS  VERİYORDU:)) KONU:OKUL VE DAVRANIŞLAR…..
SAAT OLMUŞ 12 AAA….. DEDİM BEN BU ADAMCAĞIZA BİRŞEYLER YAPACAKTIM UNUTTUM..

KONFERANS BİTTİ MİLLET YATTI SAAT OLDU 2,5 NE YAPCAM ŞİMDİ?

 EKMEK MAKİNAM YARDIMA KOŞTU ÇOK GÜZEL HAMUR  YOĞURUR,MAYALAR KENDİSİ:)O POĞACA HAMURU MAYALANA KADAR 1,5 SAAT SÜRÜYOR,BAKTIM MALZEME ÇIKIYOR MAYASIZ YAPTIM BİRTANEDE:)

 SÖYLEMESİ AYIP BAYRAMDA YAPTIĞIM TATLININ ŞERBETİ FAZLA GELMİŞTİ KAVANOZLA AYIRMIŞTIM KÖTÜ KÖTÜ BAKTIM ONA ALDIM ELİME  TENCEREYE DÖKTÜM İÇİNE BİR İKİ MEYVA DOĞRADIM HOŞAF GİBİ OLDU SONRA ILITTIM İÇİNE İKİ YUMURTA BİRAZ UNJ,KABARTMA TOZU VANİLYA BİR BLENDIRDAN GEÇİRDİM HOOP KEK KALIBINA O DA KEK OLDU:))

Yapımı
GECE VAKTİ KÜNCÜ,SUSAM BULAMADIM ZEYTİNLERİ  KESTİM SÜZLEDİM:)

BU DA UYDURMA KEKİM:)İNCE OLDU BİRAZ AMA ÇOK HAFİF OLMUŞ NE YUMURTA KOKUYOR NE DE YAĞLI:)  UYDURMA  LİGHT KEK,İÇİNDE MEYVE PARÇALI:))

 BU POFUDUKLAR DA EKMEK MAKİNAMDAN ÇIKANLAR:)HAMUR  TOPLARI SIK SIK DİZİLİYOR ÇÜNKİ  PUF PUF OLUYORLAR BÖYLE PİŞİNCE İKİ TEPSİYE YAYINCA HEM BÜYÜK OLUYORLAR HEMDE POFUDUK OLMUYOLAR:)
UYKUMDA YİNE KAÇTI ZATEN ÇAY DAMI DEMLESEM:))

SABAH YANİ BİRAZDAN GÖRÜNCE UMARIM ÇOK MUTLU OLUR KOCACIM:)GÖRCEZ ETKİSİNİ ARTIKIN SONRA HEHEHE:))hadi ben kaçayım artıkın ,Allah herkese aydınlık hayırlı sabahlar günler versin:)bu saatte de bu kadar oldular:) tamamen evdekileri değerlendirme oldu:)

3 thoughts on “KOCAMI ÇOOK SEVİYORUM:)

  1. Erkeğe sevgiyi anlatmanın en güzel şekli:) Bir erkekten duymuştum, bir evdeki en güzel koku, evi ev hissettiren koku evde pişen ekmek kokusudur, demişti. Birçoğumuzun sandığı yapay parfüm kokusu değil yani. Allah muhabbetinizi arttırsın.
    Sevgiler…

  2. iki dirhemcim sağolasın canım,aşk nelere kadir valla:)))

    sesibercim; ne demişler erkeğin kalbine giden yol:))doğru demişler valla teşekkür ederim güzel dileklerin için…………..

Bir Cevap Yazın

