KOLAY TÜTÜ YAPIMI

Tütüye başladık kısmetse okadar dolaştığım baktığım modellerden anladığım kadarıyla, dün gece yapmaya başladım,ilk bir iki kare resim çektikten sonra hızımı alamayıp resimlemeyi unutunca şimdilik sadece başlama resimlerini ekleyeyim gerisini diğer tütü yü yaparken çekerim dedim:)

koyu pembe olan Damla’nın,mavili olan Fatoş’un,açık pembe ve lila renkli olanı Eylül’e başlayacağız….

Tütü tülünü kızlara 10 metre küçüğe 6 metre aldım,önce belden etek boyunu aldım dize kadar 60 cm ediyor,sonra eninden  ikiye katlayıp boydan  kestim

10 metre olunca ikiye ayırdım önce:)ikiye ayırdığımı tekrar ikiye,tekrar ikiye diye diye cetvel kalınlığına gelen kadar şeritler halinde kestim,beline baktığım modellerde don lastiği kullanmışlardı süslemeye kurdela kullanmışlardı.benim kızlar çok kabarık isteince sık düğümler atmak zorunda kaldım lastiğin esnekliği kayboldu bende söktüm süs için aldığım kalın kurdeleyı kullandım böylece önlük gibi takıp çıkarabilirler:) kabarıklığından belli olmuyor bağlanan yerler ama ben yine de bağlama yerine açılmasın herhangi bir kaza olmasın diye cırt cırt dikeceğim üzerine kurdela fiyonk gibi bağlanır diye düşündüm ,daha uygulamaya geçemedim..
bu akşam ödevim çok:))çok yakında  bitmiş olarak resimleri ekleyeceğim..bekleyin beniii:))

One thought on “KOLAY TÜTÜ YAPIMI

Bir Cevap Yazın

