KUTU KAPLAMA

Okul evraklarını tamamlamak için gittiğim kırtasiyede,A4 kağıtları çabuk tüketildiği için boş kağıt kutuları gözüme ilişti…müsade isteyerek almak istedim bayan bir tane dah verdi:))bakın ben de ne yaptım bu kutular kızların olacak çünki bu sene dedimki: okul haricindeki şeyleri bu kitaplıktan kaldırın!!_ bir sürü müzik dergileri,stickerler,posterler ıvır zıvır dolu onları bu kutulara yerleştirip kaldıracağım karne alan kadar inmeyecek o kutular zayıf gelirse bunlar kutusuyla çöpe gidecek ona göre diye de şart koştum kabul mu kabul hadi bakalım dedik işe koyulduk:)
Önce koli bandıyla açılacak yerleri sağlama aldık…maket bıcağı yardımıyla da önce enini,sonra boyunu saracak şekilde ölçüp kestik,

Malzemler basit,karton kutu,koli bandı,yapışkanlı duvar kağıdı ve maket bıcağı

Mutfak için  aldığım tamir çekmecesinde sakladığım iki tane kağıdım vardı onları buraya kullandım..

Vee kutuyu kapağıyla kaplama işimiz bitti,sıra süsleme de pantolon paçaları veya kızlar için bir şeyi geri dönüştürdüğümde kullanmak üzere bordür almıştım dikmek için  o bordürü bu kutuları süslemede kullandım gümüş renkli çok güzel bir bordürdü ama kızlar için içindekiler kadar kutuda güzel ve değerli olsunki attırmamak için gayret etsinler diye feda ettim:(

İki kutuyu da tamamladık şahane oldu:)Eylül’ d geldi bize yardıma hep onlara yapıyosun bana birşey yaptığını hiç görmedim diye ağlamaya başladı:))baktım şöyle etrafıma  bayramdan kalan çikolata kutusu duruyor masada boşalttık,temizledik,evde çiçek aranjmanlarından kalan tüller,tela gibi kağıtlar felan vardı,çekyatın altında biriktirmiştim onları:)onları çıkarıp Eylül’e de bir toka kutusu yaptık kutunun içinde çikolata haznelerini de temizledik ayrı ayrı koysun tokları karışmasın diye kapağına da bir kurdela bağcık yaptık:)

VEEE SON HALLERİ:) YAPRAK DÖKÜMÜ BİTENE KADAR EYLÜL’ÜN DE YARDIMIYLA 3 KUTU TAMAMLADIK:)

2 thoughts on “KUTU KAPLAMA

  1. Kutu kaplama hepimize bulaştı:)) Ama ne kadar değişiyor, ne kadar güzel ve kullanışlı oluyor değil mi. Aslında buldukça böyle süsleyip bir kenara koymalı hediyeler için:)
    Hepinizin ellerine sağlık…

Bir Cevap Yazın

