KOLAY TÜTÜ YAPIMI

EVET TÜTÜ KUMAŞLARI ŞERİT ŞERİT KESTİKTEN SONRA 1 METRE KALIN KUREDELA ALIYORUZ BAKTIĞIM MODELLERDE KALIN LASTİĞE UYGULAMIŞLAR AMA BENİM KIZLAR GELİNLİK GİBİ KABARIK İSTEYİNCE LASTİK SÜNME ÖZELLĞİNİ KAYBETTİ BENDE PRATİK OLSUN DİYE BİR DEMLİK KURDELA İLE BAŞLADIM

BEL ÖLÇÜSÜNE  GÖRE KURDELAYA İÇİNDEN GEÇMELİ DÜĞÜMLER ATARAK DEVAM EDİYORUZ KURDELA KAYGAN OLDUĞUNDAN HERHANGİ BİR KAZAYA ÖNLEM OLARAK UFAK BİR CIRT CIRT DİKTİM SONLARINA:)

SONRADA BİRER HAZIR DİKİLMİŞ GÜL’Ü  CIRT CIRT DİKERKEN BERABER DİKTİM

EVET TÜTÜLERİN KABASI BİTTİ:))ŞÜKÜR:) ŞİMDİ SÜSLEMEYE GELDİ,LASTİKLİ FIRFIR VE YİNE HAZIR ÇİÇEKLERDEN……….

NASIL OLMUŞLAR YORUM BEKLİYORUM:)

4 thoughts on “KOLAY TÜTÜ YAPIMI

  1. çok güzel olmuş eline sağlık arkadaşım bu tüllerin kabarık durmasını nasıl sağlıyacağız,istanbuldayım malzemeyi nerden bulurum fikrin varmı

  2. çok güzel olmuş eline koluna sağlık… iyi günlerde giysin kızın çiçekleride sizmi yaptınız çiçeklerde hava katmış

Bir Cevap Yazın

