AŞKIN PEŞİNDE DİZİSİ

Bir zamanlar Star Tv de yayınlanan ve herkesin ilgisini çekmeyi başaran bir dizi vardı.Orjinal adı EL-CLONE ama bizimkilerin herzamanki gibi ismini değiştirmesiyle “AŞKIN PEŞİNDE” olan ve Fas-Brezilya arasında geçen iki gencin aşk öyküsü vardı.
ŞİMDİYE KADAR EN ÇOK BEĞENDİĞİM DİZİLERİN ARASINDAYDI.İLK BÖLÜMLERİNİ KAÇIRARAK SONUNA KADAR SEYRETMİŞTİM HEP İLK BÖLÜMDEN İTİBAREN NETTE ÇOK ARADIM AMA DENK GELEMEDİM. TESADÜFEN FOX TV DE RASTLADIM İKİNCİ KEZ İLK BÖLÜMLERİNİ KAÇIRARAK:( TAVSİYE EDEBİLECEĞİM GÜZEL BİR AŞK VE BİLİM DİZİSİ………….parçayı seslendiren Adriana Mezzadri: 
http://www.youtube.com/watch?v=yQDbQ9IGPlU&feature=related
burdan dinleyebilirsiniz bayılıyorum zaten bu dizinin müziklerine………


http://www.youtube.com/watch?v=sehnV3NvnrQ&feature=related
bu kocası için dansı:)





   

Bir Cevap Yazın

