DANTEL AVİZE MODELİM

Salonuma kendim bir avize yapmak istiyorum ama o balonlarla yapılanlarla ve ya renkli kağıt yada kurdela ile değil. Düşündüm, taşındım, araştırdım ve kendim tasarlamaya karar verdim.

Dantel örnekleri defterimi açtım  ve  ev ahalisi olarak bu modeli beğendik……..

Eşim içeriyi karartma da dedi:)o zaman bu modeli seçelim dedik ortası boş olduğu için ışığını engellemesin diyeeee….

Daha önceden tutmalı lif yapmak için aldığım aparatlardan kalmıştı bende duy’un en rahat geçebileceği bu aparatı seçerek sarımsı boncuk dizdiğim simli bir iplikle başladım……..

evet başladım ve yarıda bıraktım yarın  devam edeceğim.:)

Bir Cevap Yazın

