DANTEL KOLALAMA

Avizeme uygulamak üzere yüncüme çamaşır kolası sipariş etmiştim internet aleminde  mısır nişastasından yapıldığı yazıyor ama daha önce şekerli denemem tam bir fiyasko olmuştu o yüzden  yine hüsrana uğramaktansa  direk hazırdan yapmayı tercih ettim ama kokusu nişasta kokusu:)
 Ölçü olarak deneme maksatlı bir yemek kaşığına  iki bardak kaynamaya yüz tutmuş ılık su bu kadar:))

HIZIMI ALAMADIM BİR DE BARDAKLA DENEMK İSTEDİM:)

KAPTA ARTANI ZAYİİ ETMEK İSTEMEDİM KİLOSU BAYAĞI PAHALI ÇÜNKİ:)BİR ŞÖMEN TABLAMI DA DENEMEYE KALKTIM BAKALIM KURUYANA KADAR BEKLEYECEĞİM İNŞ. HÜSRANA UĞRAMAM……

Bir Cevap Yazın

