O BENİM!!!!

   Ben  çocuklarımın oldum olası oyuncaklarının yarısını kaldırırım.Açarım bir poşet, bir koli önüme kırıkları poşete,sıkıldıklarını koliye kaldırırım ki onlardan sıkılınca kolidekileri indiririm yeni alınmış gibi sevinir :))tekrar eskileri koliye kırıkları poşete böyle böyle hem fazla oyuncak almaktan kurtlurum hem yer işgalinden,hemde çabuk sıkılmasından kurtulurum.
        Okullar açıldı eeee   lülüşümün arkadaşaları anaokuluna veya birinci sınıfa başlayınca en çömezde bizimkiymiş:))yalnız kaldı haliyle, dün hadi dedim gömme dolabı açalım,bakalım ne çıkacak:)bütün öğleden sonra onun odasıyla haşır neşir oldum.Oyuncaklar tazelendi ohhh:))perdelerinin süsünü de değiştirdim avize yapmıştım renkli kartonlarla onuda söktük.Resimlerini çekip bloğuma eklemek istedim ama çok yıpranmıştı artık. Sakin  uyuması için akşamları odayı loş yapıyor bir ara yine yapar eklerim inş.:)

     Esas mevzuya geliyorum şimdi:))diş hediğinde Eylül’e çok sevdiğim bir komşum örgü kedi hediye getirmişti 3 sene önce,bende o kedi çok büyük biraz büyüsün öyle oynar diye minik bir kedi yapmaya çalışmıştım avucuna sığacak şekilde.Oyuncakların içinden o minik kedi çıktı ben ne kadar sevindim beni bir görseniz evde:))))Meğer amugurami yapmışım:)))))şimdi yapamam diye  sadece resimlerine baktığım amugurami oyuncağı önce ben yapmışım:))))Evet ilk yapan kişi O BENİM:))))

 ilk amugurami işte böyle doğdu:)))

Bir Cevap Yazın

