KASNAK LİFİNİN DİKİMİ

İLK OLARAK KASNAĞIN APARATI OLAN İĞNESİNİN KULLANIMINI GÖSTERMEK İSTERİM:)

ORTASINDAKİ KANCAYA BİR DÜĞÜM ATIP YANDAN ÇARKLI SARIYORUZ:)

EN KÖŞEDEN  KASNAĞIN BRİTLERİNDEN BİRİNE İPİMİZİ DÜĞÜMLEYEREK SABİTLİYORUZ VE  SAAT 1 YÖNÜNDEN BATIP ÇAPRAZLAMA OLARAK KARŞISINDAKİ  YUVADAN İĞNEYİ ÇIKARIYORUZ SONRA  ONUN YANINDAKİ YUVADAN YİNE ÇAPRAZLAMA OLARAK DİKİYORUZ BURDA EN ÖNEMLİSİ İPİ ÇEKERKEN MEKİK DÜĞÜMÜ DİYORLAR  AMA DİKİŞ DİKERKEN EN SON BİTİRMEDE İÇİNDEN GEÇİRİP İPİ KOPARIYORUZ YA EVET BURDA DA HER İPİ DOLAMA DA MUHAKKAK İĞNEYİ İPİN İÇİNDEN GEÇİRİN Kİ DÜĞÜMLENSİN:)

İPİ YÜRÜTEREK İLERLİYORUZ RESİMLER BİRAZ KARANLIK ÇIKTI AMA UMARIM AYDINLATICI FİKİR OLMUŞTUR:)

EN SON BİTİRİKEN İYİCE SIKI BİR DÜĞÜM YAPIP İPİ KOPARIYORUZ:)KASNAĞIMIZ HAZIR ŞİMDİ KASNAKTAN ÇIKARIP  TEMİZLEME İŞLEMLERİ VAR:)

BEN KOLAY ÇIKSIN DİYE KENARLARINI ÖNCE KESİYORUM ZATEN TEMİZLERKEN KESİLECEKLER:))

ÖNLÜ ARKALI VE YAKINDAN OLARAK BENİMKİ BÖYLE ÇIKTI:)

KASNAK YAPIMINA BAŞLARKEN BELİRTTİĞİM GİBİ ÖNCEDEN YAPTIĞIM LİLA RENKLİ OLANI BEŞ KERE DOLAMALI YAPMIŞTIM BU YEŞİLLİYİ SEKİZ KERE DOLAMALI YAPTIM
FİKRİMİ SORACAK OLURSANIZ BEN LİLA RENKLİDEN YANİ İNCE YAPIP İKİ TANEYİ BİRLEŞTİREREK ELDİVEN BİÇİMİNDE DAHA KULLANIŞLI VE SABUNLA DAHA ÇOK HAŞIR NEŞİR OLAAĞINI DÜŞÜNÜYORUM ZİRA YEŞİLLİ SEKİZ DOLAMALI OLARAK BANA BİRAZ KALIN GELDİ AMA TAM ŞÖYLE  İNSANIN AVUCUNA SIĞACAK,BOL BOL KÖPÜRECEK  GÜZEL LİFLER OLDULAR:))YAPANLARA KOLAYLIKLAR DİLERİM:)

2 thoughts on “KASNAK LİFİNİN DİKİMİ

  1. hemde nasıl cıncıklıymış Banu ablam var yha bin pişman oldum merağıma yenildiğime:)))inat ettim bir sefer öğrencem diye belim koptu eğilmekten:)inat ne kötü huy….

Bir Cevap Yazın

