BEZ BEBEĞİM

Bugün bütün gün niyetim avizemi bitirmekti ama dikiş makinasına takıldı gözüm çoktandır ellemiyordum.Kahvaltıdan sonra hiçbir iş yapmadan cumartesi-pazar resmi  tatil ya bana da tatil  gerçi bu hafta artık kızların okullarının değişikliği nedeniyle eylülle ilgilenmeleri için pazar günü de eşim işte olacağı için temizlik günleri pazara kaymış gibi gözüküyor:(neyse işte açtım makinayı  artık kumaşlardan bebek dikelim dedim kızlara sevindiler pat bir telefon geldi moral bozukluğu yaşadık biraz ben bir o odaya, bir bu  odaya derken  bir ağrı kesici alıp uzandım akşama kadar uyumuşum kalktım yemeğe kadar yapayım bari Eylülcük sevinsin dedim:)
netten bulduğum kalıp çok güzeldi ama acele işe bilmem ne karışırmış yaa bizimkide aynen öyle oldu iki dakikada bir yastık kılıfına çizdim diktim kestim doldurdum bittiiiii:)))bi dahaki sefer inş. güzel yapıcam.Eylül  pek bğenmedi zaten:((

bir saatte ancak bu kadar:))

KALIBIMIZ ASLINDA ÇOK GÜZEL,BURDA BİR ÇOK KALIPLARDA MEVCUT  HANGİ BİRİNİ YAPACAĞIMI ŞAŞIRDIM DOĞRUSU::)

3 thoughts on “BEZ BEBEĞİM

  1. Banu ablam canım çok teşekkür ederim senden böyle yorumlar duymak beni ayrı bir mutlu ediyor…

    Zleyhaa; teşekkür edrim canım yapabildiğim kadar işte:)kısa yoldan şipşak oldu biraz ama tekrar deneyeceğim bende kalıplar çok pratik uğraştırmıyor öyle minik minik:))

Bir Cevap Yazın

