DANTEL KOLALAMA

BAŞARIYLA SONUNDA TAMAMLADIM ASLINDA SIRRINI ÇÖZDÜM DENEYE YANILA VE DE AKLIMA ESKİDEN BÜYÜK KIZIMA YAPTIĞIM MAMALAR AKLIMA GELDİ TABİİ 15 YIL ÖNCE ŞİMDİKİ GİBİ HAZIR  MAMALAR BU KADAR ÇEŞİTLİ VE UYGUN OLMADIĞI İÇİN ÇEŞİTLİ PİRİNÇ UNU VE NİŞASTA KARIŞIMI MAMALARI BEN KENDİM YAPARDIM AĞIZ BEZLERİ BEN ÇOCUĞU UYUTUNA KADAR TEPSİDE KURUYUVERİRDİ:))TABİİ BİR GÜZEL YIKANIRDI ONLAR….

  KOLA DENEMELERİM SONUCUNDA SICAK KAYNAR SUYLA DENEDİĞİM TUTMUŞTU EN SON ŞÖMENTABLAYIDA TEKRAR DENEMEK İSTEDİM KAPTAKİ KOLAYI TENCEREDE BİR İKİ FOKURDATTIM AYNI MAMA:)) ELİMİ BATIRACAK KADAR SOĞUTUNCA DANTELİ BATIRDIM VE İYİCE KARIŞTIRIP ELİMLE FAZLALARINI ALDIM YİNE MAMA GİBİ DELİ OLACAM YARIM KİLOSUNA 20 MİLYON VERDİM BEEEEEEEN:((PARAYA DEĞİL DE ENAYİLİĞİME YANIYORUM…..

TARİFİ AYNEN ŞUDUR HAZIR KOLAYLA: 2YEMEK KAŞIĞI KOLAYI 2 BARDAK KAYNAR SUDA ERİTİYORUZ İLK BAŞTA DEĞİŞİK OLUYOR AMA KAŞIKLA EZEREK KIVAMA GELİNCE DANTELİ BULAYIP KALIBA YERLEŞTİRİYORUZ   1 GÜN KURUMASINI BEKLİYORUZ

KURUMAYA YAKIN ÖĞLEN GÜNEŞİN ALTINA KOYMUŞTUM AKŞAM ÜZERİ İÇERİ ALDIĞIMDA KEMİK GİBİ SERTLEŞMİŞLERDİ:)ŞÖMENTABLAMI TABİİ TEKRAR YIKAYIP ESKİ HALİNE GETİRMEK ÜZERE MAKİNAYA ATTIM:))
TUTTURMAK EPEY ZAMANIMI ALDI AMA ELİMDEKİ HAZIR KOLA BİTİNCE BİR DAHA  BİR BARDAK SUYA 2 TATLI KAŞIĞI NİŞASTA PİŞİREREK  KENDİM YAPACAĞIM  BU DA BANA KAPAK OLDU…..

Bir Cevap Yazın

