DOĞUM GÜNÜ HAZIRLIKLARI:)

Düşünmesi bile beni çok yormuşken bilmiyorum nasıl yazacağım:)daha da önemlisi nasıl o günü atlatacağız:))taaamm 1 gün kaldı 29 eylül:)daha tam karar veremedik bebeğim 4.yaşını bitirip 5.yaşgününü kutlayacak bu dört senedir hep aile ve dostlar içinde kutlandı ama bu sene kesinlikle herşeye artık aklı erdiği için:))daha fazla kandıramayacağız:)O da artık ablaları gibi arkadaşlarıyla kutlamak istiyor.İşte beni düşündüren tarafta bu o kadar minik çocukla nasıl baş edeceğim yhaaaa:((bir aklım diyorki;hemen yanımızda güzel bir pastahane var orada kutlayalım bir aklım da ev de yapalım, çocuklar neşeli neşeli müzik açıp oynasınlar evin halini hiç umursama parti bitene kadar mutfağa girince gözlerini kapat:) Bugün gittim görüştümm ve sadece saat 2 ila 5 arası içeride müzikli ve az süslemeli yapabileceğimizi ,5ten sonra olacaksa da bahçede yapabileceğimizi söylediler 5 ten sonra mesai çıkışı pek bi kalabalık olacağı için haklılar tabiii ama Eylül’ün arkadaşları ya kreşte yada anaokuluna başladı bir tek kendisi ev kızı olarak takılıyor park meydanlarında:)))yani 5ten veya 6dan sonra yapabileceğiz ya pastahanenin bahçesinde müziksiz yapacağız yada evde ben kafayı yiyeceğim:))ne yapayım bilmiyorum???????

  Pastasını da kaç senedir hazıra kaçıyoruz  bu sene bari ben uğraşayım miniğim için dedim ama evdeki bücürleri ve ne kadar yorulacağımı düşündüğümde pes dedim ve yine sipariş verdim.seneye inşallah diyeceğim ama seneyede tam bu vakit okullar yeni açılmış olacak bizimki anaokuluna başlamış olacak ve bu seferde  Anneee banane ben okulda parti yapıcam hıh diyerek talimat verip arkasını dönüp gidecek:))))

İntenette bu işin uzmanı olan bir kaç yere göz gezdirdim malzemeleri nelerdir nasıl yapılabilir diye fikir edinmek için ama şimdi ben o güzelim pasta için kaaaçç saat uğraşacağım veletler hiç bakmadan yiyecekler:))Yaprak sarmasını da bu yüzden özel günlerde yaparım.tembellikten değil zoruma gidiyor ayol ev bizim kalabalık maşallah misafirsiz beş biziz zaten bir tencerenin dibini görmem yarım saatten fazla değil olacak işmi yahu…

Ben yine galiba sipariş vereceğim ben böyle pasta yapmaya kalkarsam mumları üfletirim geri kaldırırım pastayı:))Bakalım yarın PİNATAyapacağız beraber,bilenler bilir ama benim gibi  çocuklarla ilk defa kutlamanın acemiliğini çekenler ,merak edenler yarın nasıl yaptığımı fotolayıp ekliycem:)yarın yine iş var ama bu sefer tatlı bir yorgunluk hazzı yaşayacağım…………

Bir Cevap Yazın

