PİNATA YAPIMI

Hep filmlerde görüyorduk ve bulunduğumuz yerdeki yabancı uyruklu dostlarımızda ama ilk defa Eylül’e yapmak nasip olacak çünki ablalarımız artık büyüdüler yaa pek böyle süs,püs sevmez oldular varsa yoksa arkadaşları:)Bizde Eylül’ümle beraber bu sabah başladık yapmaya gazete kağıtlarını şişmiş balona  1 bardak una 2 bardak su ekleyerek harç hazırladım ben kalın yapmaya çok uğraşmamak için içine bir yemek kaşığı kadar beyaz tutkal ilave ettim harcı iyice karıştırdıktan sonra Eylül’le balona yapıştırmaya başladık ağız kısmı açık kalacak şekilde doldurduk  ve balkona bıraktık öğle güneşi altında 4 saat kadar bekledi ,kemik gibi olmuştu:)ben yemek yapmaya mutfağa girerken Eylül’ krapon kağıtlarını kesip verdim al sen istediğin gibi yapıştır dedim iki üç yapıştırdıktan sonra sıkıldı bayan haliyle gece tamamlamak üzere bıraktık. ben daha sonra renkli kraponlarla süsledim öyle burşuk buruşuk yapıştırdım gonca gül gibi çok güzel gözüktü ters tutunca  ve aklımda da bir sürü ampüller yandı bu tantanamız bitince yapılacaklar listesine bir sürü şey ekledim:))En iyisi lafı keseyim resimlere geçeyim:)

KURUMAK ÜZERE BALKONA BIRAKILDI

EYLÜL’ÜN YAPIŞTIRDIĞI KRAPONLAR:)KURUYAN BALONU PATLATARAK ÇIKARIYORUZ

KRAPON YAPIŞTIRMADAN ÖNCE AĞIZ KISMINA İP VEYA BENZERİ BİRŞEY BAĞLAMAK GEREKİYOR

BÜTÜN İŞLEMLER BİTİNCE İÇİNE ÖNCE KRAPONLARI BURUŞTURUP ZEMİN HAZIRLIYORUZ SONRA BİR AVUÇ ŞEKER BİRAZ SÜS BİRAZ ŞEKER FAZLA DOLDURMADAN EN SON AĞIZ KISMINI YİNE KRAPON KAĞITLARIYLA KAPATIYORUZ
2 thoughts on “PİNATA YAPIMI

  1. Eylül'ün minnak ellerini düşünemedim patlatamadı:)halbuki ince bir kat yaptım kolay patlasın diye ama 5 yıllık canın ne kuvveti olacak patlamadı,ben patlattım hehehee…

Bir Cevap Yazın

