SUCUKLU AY ÇÖREĞİ:)

Çok lezzetli harika bir çörek anlatamam ki tadını bana gelmeniz yemeniz gerek:))
Aslında bu çöreğin  Annesi ben değilim  şöyle ki;geçen gece netin başında  bir yandan dostların bloğunu iadeyi ziyaret ediyorum bir yandan da midemden gelen seslere kulak tıkamaya çalışıyorum.Yaa Nilüfer kapat şu pc yi git yat oturdukça sigara içiyorsun sonra da midem ezildi bahanem hazır yha ne de olsa:))tam şimdi.şuna da bir bakaım,bunada bir bakayım derken sevgili Joey Potter‘in blogunda kalakaldım,resimlere baktım  baktım yaa aslında çabuk da olurmuş haa şimdimi yapsam ki dedim ama saat  gece 3 olmuş .gittim mutfağa bakındım bir dolaplara yaa şimdi kokacak millet kalkacak en iyisi yarın yapayım suyumu içtim ))geldim pcnin başına tekrar açtım Joey Potter‘in sayfasını baktım çöreklere  uleyyyyn çörekler yarın  benim olacaksınız deyip yutkunarak pc yi kapadım:((Ama ertesi sabah hemennn kahvemi içtikten sonra giriştim hehehe:))hemen  de oldu  midem doldu:))Joeyciğimin ve Annesinin ellerine sağlık tekrar tekrar ,verilen tarifiyle birebir  yaptım mikemmeel:) çocuklar o kadar bayıldılar ki anlatamam hamurunda patates olduğu için  doyurucu da cankurtaran kendisi:)) bugün yine ikinci sefere çıktı midem:))veee iştee o an………

İç malzemeleri farklı olsa da yakışır çünki hamuru patatesli ve patatese gidecek her malzeme ile iç malzeme yapılabilir,ıspanak çıkınca denemeyi düşünüyorum:)

One thought on “SUCUKLU AY ÇÖREĞİ:)

Bir Cevap Yazın

