EYLÜL 5 OLDU:))

Eylül’ üm nihayet beşinci yılına girdiiii vatana millete hayırlı uğurlu olsun:))kazasız belasız çok şükür……..
  Dün süsleri yapması ayrı bir telaş bugünse yerleştirmesi ben dün geceden hazırladım tüm süsleri kraponlarla salonda masaya yatırdım ertesi gün klüpte kutlayacağız yha oraya gidecekler ,ama evi süslesem sabah kalkınca ne kadarr mutlu olur diye düşündüm ve gece 4 e kadar salonu, girişi ,holü süsledim gece 4 den sonra pc ye geçince tabii sabahki ilk tepkisini göremedim uykusuzluktan:(ortanca kızım kahvaltısını bile ettirmişti:)Canlarım onlar benim….
Öğle vakti kalkınca ben kahvemi yudumlarken daha aa bir baktım bizim kız almış eline bir oyuncak ben uyumaya gidiyorum diyooo:)ahaa o niye ki ben hergün 12 den 3lere kadar uyuması için yırtınırken tıpış tıpış uyumaya gitti doğumgünü için güzellik uykusuna:))uyudu bi de vay be! doğumgünü nelere kadiirsin:)bayan kalkınca bütün o süsleri söktük yemeğimiz yedik,süslerimizi de alıp evden çıktık ablalrımızda geldi okuldan tekrar süs takmaya başladık:))olsun ama çok sevinmiş sabah fatoş’um anlatıyo sabah uykulu kalkmış gözleri yumuk yumuk dolanmış evi önce, farketmemiş yatağına tekrar dönerken gözleri holde bir açılmış fal taşı gibi :)anne bir görseydin gülmekten ölürdün diyo fatoş bir koşuşturma bir oraya bir buraya iki saniye önceki yumuk göz olmuş erik göz:))
Süsleri tam bitirmiştik ki arkiler gelmeye başladılar 2 saat kadar planlamştık ama en son pinati faslından sonra koro halinde şarkı söyleyerek kum havuzuna daldılar:)dokuz buçuğu geçiyodu eve geldiğimizde direk banyoo ilerii marş:))Bir doğum günümüzde böyle geldi geçti Allahım benim ve bütün çocuklara sağlıklı huzurlu bir yaşam nasip etsin…Bütün yorgunluklar gelir geçer önemli olan onların mutluluğu………….

4 thoughts on “EYLÜL 5 OLDU:))

Bir Cevap Yazın

