FATMAGÜL’ÜMÜN SUÇU NE???

Fatmagülümün suçu ne??okulda birşey olunca arkileri fatmagülün nesi var diyolarmış:))))))ay çok güldüm valla lise de ilk senesi daha ciddi olacağını düşünürken yine aynı şakalara maruz kalıyor kuzum :)okuldanyorgun gelince eve,boynu bükük  odasına giderken bende bağırıyorum fatmagülün nesiii varr açmı yorgunmuu:)))))anne yhaaa sendemi öfff!!!! Fatmagülüm bayramdan önce benden bir bahçıvan şort istedi bayrama yetiştir anne lütfen diyede bir hafta  söylendi  modelde buldum yer imlerine kaydettim hani işler bitince başlayacağım bir de …eylül ün elbisesi ötekinin pantolonu felan derken bir hafta kaldı ben daha tamam kızım iki günde bitiririm diye başka işler yapıyorum eee bayram geldi geçti ipler alınmış indi surat tabiii……   fatmagülün nesiiii var:)))))
dün gece başlamak istedim baktım modelim yok silinmiş:(((şimdi kötü oldu bulamıyorum da öyle bir güzel model bir blogger dostumuz kızına alışveriş merkezinde gördüğü bahçıvan şortun aynısını örmüş,lacivert renk ağzı düştü bulduğumda ama şimdi yok dünden beri her türlü arattım gogılda yok yok…başka başka modeller
MODEL ARIYORUM Fatmagülümün suçu ne??bir örgü şortu bile yok:)))))

bu model var bir tek yetişkin kızlar için bu adreste bulduğum

ayy birde bu şirin şey var başka bir yerde:))bundan yapsam:))Birde gezerken ne buldum süper birşey çok hoşuma gitti bebek bekleyen annelrin doğuma kadar yapabilceği yada  hamiş bir anneye hediye yapılabilcek.Ama ben ne düşündüm:))benim  artık bu mini şeylerle işim bittiği için.. üstünü örmeden bir sepet gibi kışın şöyle ayak ucumda duran yün sepeti ,artan iplerle rengarenk ,yada artmayan yeni ama ucuzlarından..

.

makrome ipinden yapılmış sert durabilmesi için makromeyle yapılan el çantalarıda var burdaa..
birde çok hoş bir boyunluk modeli gördüm bir yumak ip yeterde artar bile:))kışın markete yada dolmuşa bineceksem evdeki kıyafetin üstüne hemen geçiriyorum ben üstünden montu giyince altımda çok güzel bir kazak varmış gibi duruyor hehe tembel işi biraz:))

buradan gidiliyo:)modeli kendisine bir de hoşuma giden süslemeli bir iki model daha gördüm arşivlik olsun diye ..

bu sene ayaklarda hiç üşümeyecek modası:)

Bir Cevap Yazın

