herkese merhaba:)

On gün kadar olacak nerdeyse  uğruyorum fakat yazamıyorum,herşey yine üst üste geliyor:)Neler neler,hastaneler,doktorlar,ziyaretler aktiviteler, el işlerim ve tabii ki de eylül’ün yanı sıra önce fotoğraf makinam gitti onu bekledim sonra pc bozuldu:(hala da bozuk ara da kapanıyo eşim kasayı açıp kapamaktan tabii fırsat bulupta oturamadım.Neyseki akşam yemeğine kadar ki fırsatımı değerlendirip hemen geldim şükür:)
Önce bende bir OPTİK oldum:))

sol gözüm 1numaralı göz olmuş:))sonra uzun  zamandır süren diş tedavimde sıra protezlere geldi ama aralığa kadar rahatım şimdilik aralık ayından sonra 2adet protezim olacak,bu arada 2 günlük bir detox proğramı uygulamaya başladım sevgili blog arkadaşım  Diyetisyen Aslı Kınsız   
sağolsun çok yardımcı oldu:)merak ettiklerimi sevgi ve sabrıyla cevapladı .teşekkürlerimi sunuyorum bir kez daha,sonuçlarını burdan yazacağım ,2 günlük ama ben ara vererek süreyi uzatacağım:)

 Havaların serinlemesi ve yağmurların başlaması evimizin önündeki çocuk parkını pek bir sesizleştirdi,zaten okulların açılması ile pek çocuk olmuyordu, hemen arkasındaki pastanenin bahçesinde oturup akşam keyfi yaparken eylülü göz takibinde tutabiliyorum,yani nete sık sık giremeyişimin bir sebebi de eylül:)ablarınında okula başlaması ve arkadaşlarınında okula başlamasıyla pek bir yalnız kaldı kuzum  ona eşlik etmek bulursa arkadaşıyla oynarken  uzaklaşmaması için  yanında olmak için arada ben de aşağı mekanlardayım:)

Geçen haftalarda yine aşağıda akşam keyfi yaparken çocuklara eğitim amaçlı yangın tatbikatı yapılacağını duyduk ,bende yandan yandan bakarım artık diyordum ki baktık ki tatbikat saatinde havalar erken karardığı için ve serin olduğu için katılım azdı bari yanaşayım kimse yok yakından seyredeyim dedim.Eylül’ğnde denemesi için belki yüreklendiririm diyede toplandım yan tarafa geçtim ilk önce annelerden başlayalım demezlermi :))bende meydandayım oturacak yer ararken ben mi benmi:? diye sorarken elime bir yangın tüpü verdiler bile:))şaşırdım ben tutmasını bile bilmiyorum kii diyemedim tabii:))ama önce büyüklere öğretmekle iyi ediyorlar:)))efendim açılışı yaptım yangın tüpünü kullanmayı öğrendim ve çocuklara örnek oldum:))ne mutlu oldum ama bir de fırın eldiveni kazandım hehehehe…ardımdan tabii büyükten küçüğe çocuklar sıraya girdiler hepsine teker teker nasıl kullanılacağını uygulamalı anlatıp öğrettiler…

On günlük süre içerisinde bir puset battaniyesi ve bir bebek yelek takımı örebildim sadece yapılışları basit olduğu için anlatmıyorum battaniye motif aparatı yelek ve diğerleri de düz ve haroşa örgü kullanarak ördüm

Bu arada kuzumun şimdilik kreşe başlamayan arkadaşlarından Ahmet Yavuzumuz kuzumu ziyarete geldi hamur oynama,oyuncak oynama zamanından sonra tabii ki uzun süre bir işe tahammül edemeyen kuzucuğum oyunlardan ve çizgi filmlerden sıkılınca gelin size sulu boya yaptırayım dedim yumurta kartonlarından önce birer tırtıl yaptık sonra resim ama yine sıkıldık:(

Artık kuzum kendi başına aşağıda arkadaşlarıyla oynamaya iniyor yaşasın:))tabii  hep balkondayım gözüm takipte en sonunda ayy ineyim bari daha az yorulurum diyorum ama kendine güveni gelsin diye geri vazgeçiyorum:))

 Dişimdi,gözümdü derken baş ağrılarım artmıştı geçen gün de kızlar anne sen çık dolaş biz evi toparlarız dediler bende canıma minnet çıktım valla:))belki onlarda yorulunca ev süpürüp toz almaktan belki daha duyarlı davranırlar kirletirken diye büyük bir keyifle kabul ettim eylülü alıp parka indim,biraz gezdik dolaştık ya sonra kimse yok aşağıda eylül doğal olarak beni kullanıcak başı ağrıyor eee kızım oyuncaklarınıda getirdim oyna hadi yok illa bende dahil olacakmışım:)ne nazlar ne nazlar,küsmeler barışmalar:))))

Dün 29 ekim 2010 atletizim turnuvası vardı,çocuklar gidip seyretmek istediler bende eşime dedim gel bende sana bir kahve ısmarlalayım çocuklar  turnuvaya gittiler eylülü de yanlarına aldılar biz de bay bayan kahve hüpletcez çook pişman oldum gitmediğime(( büyükler arasında geçer diye düşünürken önce küçükler arasında yapmışlar sonra 15 yaş en son en büyükler arasında olmuş:(((ve ne olmuş benim minik kızım ilk ödülünü kazanmış:)) görünce çok mutlu oldum bir o kadar da duygulandım ço çabuk büyüyorlar,inanamıyorum bazen…

Biraz uzun bir post oldu ama on gün  dile kolay:)))

2 thoughts on “herkese merhaba:)

Bir Cevap Yazın

