TİŞÖRT DEĞERLENDİRME

Kızlarımın ortaokuldan kalma beyaz lacostları vardı,bu yaz evde giyerler diye kaldırmamıştım,ki giymemişler hiç:)bende baharlık bluz yapmak için kestim kollarını  ajurlu bir uzun kol takayım dedim :)Benimde ev de giydiğim bluz ve tişörtlerimin yaka ve kolları hep kesilmiştir bazılarını tığla çeviririm bazılarını temizlik yaparken giydiğim için çevirmem yazın o sıcağında boynuma ve kollarıma değen giysilerden hoşlanmam bu sefer de bir uzatayım dedim:)tığla ilmek almak istedim ama penye kumaşta delinme olmuyordu ama lacostlara delinme oldu bu yüzden yorgan iğnesi denilen büyük bir iğneyle kenrlarını çevirdim sonra tığ yardımıyla gözler alarak misinalı şişe taktım kol ağzı  dar olduğu için iki parmak işleyene kadar şişin misinalı kısmı zorladı ama sonra model açılınca kolaylandı geri dönüş yapmadan sürekli döne döne işleyince sarhoş bacağı denilen model bu şekişl bir desen oluşturuyor:)
sarhoş bacağı hani şu  iki ilmek kesip bir ilmek arttırmak 🙂

Bakalım kol bayuna gelene kadar banada sürpriz olacak nasıl birşey çıkacağı:) ben salaş geniş bir kol modeli istiyorum,yaparken aklıma geldi yarım kol yada öksüz kol  yapılıp kol ağzına makina lastiği geçirilir yada tamamen lastik işenip strech bir kol işlenebilir,her türlü olabilir:)))bu sene giyilmeyen tişörtler hakkındaki fikirlerim değişebilir:))
BEZ BEBEĞİM VAR:)
Hafta sonu hava bayağı bir serin olunca çocuklar evde mahsur kaldılar,ev bi şekilde dağılacak umudu kestim herkesin eline verdim birşeyler hadi dedim bebekler yapalım dağıtmayın diye çıldıracağıma bende suç ortağı olayım :))

Ortadaki bebek aslında şişe bebek bez bebek kaıpları ararken bir sitede görmüştüm yapılışını ama benim bebeğim cadılar bayramı için özel oldu:))))ilk resimdeki bebeği de önce kayu yapalım dedik ama bizim evde kızlar çoğunlukta olduğu için bu da kız olsun dedik:) ve en son artmış olan bir yün ipliğinden yapılan örgü oyuncağımız:))

Bir Cevap Yazın

