YÜN BAHÇIVAN MODELİ

Geçenlerde de bahsetmiştim benin Fatmagül‘üm bir yün şort istiyor diye:)zevkimize göre bir model bulamadık.Bulduklarımızı da hanım kızımıza beğendiremedik kendi isteği üzerine( rengini, modelini kendi tasarladı)başladım 4 numaralı misinalı şişle bel kısmından,önce torba lastik denilen desenle başladm torba lastik nasıl derseniz;
1.sırada düzleri işliyorsunuz,ters ilmeğe gelince ipi döndürüp işlemeden alıyorsunuz sonra yine ipi döndürüp düz işliyorsunuz…
2.sırada da aynen düzler işleniyor tersler işlenmiyor yani diğre sırada işlenmeyen ters ilmek 2.sırada düz oluyor işliyor ilk sıralarda pek belli olmuyor ama bir parmak kadar işedikten sonra kendini belli ediyor
Misinalı şişle geri dönmek olmadığı için (hep düz işleniyor bu şişle)biraz uygulamak zor oldu:)
Lastik kısmı bitince çat kısmına kadar düz örgü işledim sonra ikiye ayırıp cat kısmı kadar önce soldan 4 ilmek sağdan 7 ilmek artırdım ,sonra kol keser gibi eksilterek paça  boyu kadar işleniyor ve kesiliyor:)sonra dğer bacağa geçip onuda bitirdim.Şort kısmı bitince göğüs kısmında cep isteyince tlf gözü gibi önden ilmek alıp istenilen boya kadar işledim sonra arkadan ilmek alıp biraz işledikten sonra askıları için ikiye ayırıp yine kalın dursun diye torba lastik deseniyle devam ettim…..

Yandaki cep kısmınadsa aplike bir convers yapmaya çalıştım ama:)))komik oldu:))
2 thoughts on “YÜN BAHÇIVAN MODELİ

Bir Cevap Yazın

