PET ŞİŞELERİ ATMAYALIM:)

kaynak:)

Ayakkabıcılık sektörü ana maddesi olan eva yapışkanlı süngerin hobi amaçlı üretilen bir maddesinden yapılmış bu çalışmalar ama tabii ki büyük hobi marketlerin dışında pek satılmayan bu maddelerin yerine keçe, renkli kartonlar veya kartonlara yapıştırılmış kumaşlarlada yapabileceğimizi düşünüyorum:)nasıl olsa Türk kadını yaratıcıdır:):)internette yurt içi ve yurt dışı satış yapan bazı sanal mağazaları araştırdım ve  A4 kağıdı büyüklüğünde 3 adetini 10 milyondan satıldığını gördüm,bana açıkcası 3 adet için pahalı geldi.Şimdilik şişeleri biriktireyim bakalım aklıma belki daha yaratıcı ve ucuz fikirler gelir:)
  DİPNOT:)ayrıca bu şablonların kumaş üzerinde uygulayıp bizim minik haşere çocukların kıyafetlerini  süslemede kullanabiliriz

3 thoughts on “PET ŞİŞELERİ ATMAYALIM:)

  1. Uğraşınca herşey güzel oluyor da uğraşmaya zaman ayıramamaktan şikayetçiyim. Benim bodrumda şişe bol, uydururuz birşeyler, güzel fikirler paylaşmışsın :))

  2. evet bu zamansızlıktan bende çok şikayetçiyim bir an önce denemek yapmak istediklerim var ama sıra gelmiyor,teşekkür ederim ablacım,sevgiler…

Bir Cevap Yazın

