PASAJIM VAAAR:)

PC min ekran kartı arızası nedeniyle bugünlerde pek sık giremiyorum nete:(duyurmak bugüne kısmet oldu:)birkaç  gün önce ,sevgili arkadaşımın tavsiyesiyle bende pasajım ailesine katılmaya karar verdim,yün mağazası için ördüğüm ürünlerden birkaçını da burada sergilemek isterim:)yorumlarınızı tabii bekliyorum,aklıma geldiğinde elimde kalanları eklemek zorunda kaldım,siparişlerimide eklemek hiç aklıma gelmiyor doğrusu ama bundan sonra herşeyi ekleyeceğim, önce bir bakın bakalım 🙂

BEBE YELEĞİ PATİK VE BERESİYLE,PUSET ÖRTÜSÜ HEDİYE

KASNAK VE DİĞER LİF MODELLERİ
GELİN ŞALI

ÖNDEN BAĞLAMALI BOLERO

KELEBEK ETOL

UZUN OMUZ ŞALI

PULLU ŞARHOŞ JİLE

ETEK UÇLAR,KOL AĞZI VE ÖN YANLARI PUL İŞLEMELİ SİYAH SİMLİ İPTEN JİLE

BİRDE ALDIĞIM YOĞUN TALEP ÜZERİNE RENK TERCİHİNE GÖRE TÜTÜLERİMİ SATIŞA ÇIKARDIM.RESİM MODEL AMAÇLIDIR

Bir Cevap Yazın

