YAŞASIN!! BEŞ ŞİŞ ÖĞRENDİM:)

El işlerine karşı inanılmaz bir aşkım vardır özelliklede örgüye görüpte denemediğim örnek,model,desen yoktur.Ama şu beş şiş olayını yıllardır ya erteledim ya da fırsatım olmadı.Geçen gün bloglar arası komşuculuk yaparken sevgili blog komşum ELİMDEN GELENLER‘in marifetlerine de bir göz atayım dedim.bir patik bu kadarmı şeker kıvamında durur o kadar güzel işlemişki:)hemdeee beş şişleeee…..
rica ettim, sağolsun kırmayıp resimli bir sunum yapmış ellerine sağlık çok da güzel izah etmiş

Bugün yeni siparişlerim için yüncüme gittiğimde 4 numaralı beş şiş alıp  hemen denemek istedim:)Bayrama yetişmesi gereken o kadar iş varki :)bir de benim kızların siparişi var tabii..benim Damla’m da bir dergide gördüğü şal yelek sipariş verdi dün onu da başladım.İpin renklerine bayıldımmm:)

Bu da benim beş şiş patiğim,sevgili arkadaşımın ördüğü patiklerin yanında sönük kalıyor ama,geliştiriciiim tabee:)öğrendim sonunda:))Çok teşekkür ediyorum kendisine tekrar ellerine sağlık diliyorum:)yapımına siz de bir göz atın derim:)yalnız dört değilde üç numaralı şişle yapsam daha iyi duracakmış,

Damla’nın şal yelek modeli,arkası bitmek üzere,pirin örgü ile tamamlanan örgünün ipi alizenin tiftikli iplerinden

PİRİNÇ ÖRGÜ
Ters ilmeğin üzerine düz,düz ilmeğin üzerinede ters ilmek işlenir

 Modelimizde budur:)arkaya 100 ilmekle başlanıp 30 cm sonra her iki yandan 14 ilmek kesip 20 cm daha örüp kesiyoruz.Önparçalarada 130 ilmek başlayıp,50 cm işledikten sonra yine kol için 14 ilmek kesip 5 cm kadar işledikten sonra kesiyoruz:)
Ön taraflarında  nohut örneği gibi bir örnek var ama onun yerine çiçek deseni yapacağız sipariş üzerine:))
4numaralı şişle işlenmesi tavsiye edilmiş ama ben 4,5 ile yapıyorum biraz modele uygun salaş durması için:)ajurlu modelle uğraşmak istemeyenler için güzel bir model…

3 thoughts on “YAŞASIN!! BEŞ ŞİŞ ÖĞRENDİM:)

  1. merhaba!iadeyi ziyarete geldim:)benim gibi örgü sevenlerle buluşmak çok güzel,bundan sonra sık sık görüşelim.tanıştığımıza çok memnun oldum:)
    blogunuzu didiklemek için şimdilik gidiyorum,müsadenizle:))

  2. Canım utandırdın beni valla:)) patiğin ilk denemeye göre oldukça başarılı olmuş şişin 3 numara olsaydı eminim daha muntazam dururdu, yakında beş şişle çorap da öreceksin:)))
    yeleğin rengi çok hoşuma gitti bittiği zaman görmek isterim, ellerine sağlık, sevgiler:)

  3. FİLİZ;çooook sevindim:)hoşgeldin canım:)aynı dilden konuştuğumuza göre bende çok isterim çok memnun oldum.Blogum emrinize amade:)

    Selmacım:)nasıl bir hırsla yaptım sen beni pc başında görsen:))canım arkadaşım örneklemiş kaçırmak istemedim valla, tekrar teşekkürlerimi sunuyorum:)şiş konusunda haklısın:)yeleğimide inşallah siparişlerin arasından bayrama benim kıza yetiştirmeye çalşıyorum yakında inş,ipi benimde çok hoşuma gitti işler bitince bir şal düşünüyorum aynı renkten ipin nosunu vereyim yüncüde yakından bak muhteşem:)ALİZE-ANGORA GOLD BATİK SİMLİ-1602

Bir Cevap Yazın

