ÇEYİZLER ÇIKTII:))

Çoktandır kullanmadığım örgü örtülerimi bu bayram temizliğinden sonra oturma odama koltuk örtüsü yaptım:)

MOTİFLERDEN OLUŞAN MASA ÖRTÜSÜ İDİ BİR ZAMANLAR:)

SIRA HALİNDE ÖRÜLEN MASA ÖRTÜSÜ:)

MOTİFLERDEN OLUŞAN YATAK ÖRTÜSÜ:)

GENEL BAKIŞ:)NASIL OLMUŞ SICACIK DEĞİLMİ?:))

EN ÜSTTEKİ ÖRTÜNÜN KENAR MODELİ SADECE ZİNCİRLERDEN İBARET..
DÖŞEME KUMAŞLARINDAN ARTAN PARÇAYI SİMLİ İPLİK İLE MOTİFLER İŞLEYEREK SÜSLEMİŞTİM,SEHPA ÖRTÜSÜ OLARAK:)
BİR KAÇ SENE ÖNCE YAPTIĞIM SİMLİ BORDÜR VE TAŞLARLA SÜSLEDİĞİM ÖRTÜLERİM:)NEDEN BU KADAR BÜYÜK DERSENİZ:)OYUNCAK KAYNAKLI ÇİZİLMELERE  BİR ÖNLEM:))

YATAK ÖRTÜSÜNÜN KIRLENTLERİ:)

İKİ,ÜÇ GÜNDÜR EYLÜL İÇİN ÖRGÜ ELBİSE MODELİ BAKIYORDUM,BİR DERGİDEN BULDUĞUM MODELLE BAŞLAMAYA KARAR VERDİM.BİTMESİNE AZ KALDI:)O MODELDE YARINA SÜPRÜZZ:)

10 thoughts on “ÇEYİZLER ÇIKTII:))

  1. Kışın önce gözlerimizi ısıtan bir dekor içimizi de ısıtıyor,sizin odanız da bu yüzden sıcacık.Ellerinize sağlık.Bere için farklı çalışmalar yapma fikriniz güzel,umarım daha kapsamlı açıklamalarla sunmayı başarabilirim.Bu aletle örgü aşağıya doğru akıyor.Çok çok da kolay,özellikle bende boyun fıtığı olduğu için şiş kullanamıyorum.Neşeli günler

  2. hoşgeldiniz:)yorumlarınız beni mutlu ediyor,teşekkü ediyorum hepinize ayrı ayrı:)Banu ablacığımın da dediği gibi haksızlık yapmak istemedim yıllardır valizin içinde bekliyorlardı,koyverdim bende:))komşularım delirmişsin yazık bunlara diyorlar:))

Bir Cevap Yazın

