ÇOOOOK KOLAY….BİR BLUZ:)

Evet çok kolay,çok rahat,kullanışlı özellikler salaş sevenler :)benim gibi kalın kazak sevmeyen kullanamayanlar için güzel bir model:)şu kış aylarında hala tişörtle oturan birisi  için :))çook kullanışlı bir kazak,aslında bu model  çıkalı çook zaman oldu ama bugün gazetenin biri ilave olarak verdiği ekte vardı bu model ,aklıma geldi yılbaşına hemen yetiştirip giymeliyim dedim hazine odama gidip kendim için ayırdığım sevdiğim renklerde olan 3 adet yumacığım vardı 3tane olduğu için hiçbirşeye ek olarak kullanmaya kıyamadım renkleri çok hoşuma gitmişti hemen başladım 5nolu şişlerle ön kısmını bitirdim şimdi arkayı başlamaya gideceğim önce modeli bir göstereyim dedim sonraki postumda inşallah benim modelim olur:)
modelimizi şimdilik böyle yayınlayayım,eğer ayrıntılı görmek isteyen arkadaşlar varsa yorumlarında belirtirlerse ,ben işlerken fotoluyorum ayrıntılı olarak bir sonraki postta yayınlayacağım:)

2 thoughts on “ÇOOOOK KOLAY….BİR BLUZ:)

Bir Cevap Yazın

