FİRKETE İŞİ ÇANTA YAPIMI

Evet  bol fotğraflı yapım aşamalı bir çanta modeli paylaşmak isterim,bir kaç haftadır yoğun olarak sipariş aldığım bir model firkete içi çanta yalnız kızıma yaptığımı fotolayabildim esas sipariş yaptıklarım tahta saplı olarak yaptıklarım dı fakat Eylülün hastalığından dolayı:( onları fotolamak fırsatım olmadı bir koştur  bi odaya,eylül öksürüyo koş hop diğer odaya iki haftadır ben firkete oldum adeta:))siyah renk ve gece ışığı olması sebebi ile tam net olmamış olabilir,kusuruma bakmayın ama açık renkli bir modelde isterseniz daha detaylı açıklayabilirm:)

                                       8 ADET 60 İLMEKLİ ŞERİTLERİMİZİ HAZIR EDİYORUZ

YANLARDAN ÖREREK BİRLEŞTİRİYORUZ VE KENARLARI TEMİZLİYORUZ

20,25 İLMEKLE TORBA LASTİKLE FİYONKUMUZU HAZIRLIYORUZ.VEEE

BONCUKLA ŞERİTLERİN ARASINI SÜSLÜYORUZ,TABİ FİYONKUMUZUDA:)

YANLARDANDA ÖREREK BİRLEŞTİRİYORUZ

ASTARLIYORUZ:)

ÇANTANIN AĞIZ KISMINI SIK İĞNE İLE 3,4 SIRA GEÇİYORUZ,YALNIZ ……

YAN TARAFLARDAN SAPI İÇİN DELİKLİ İŞLİYORUZ…..

KAPAK İÇİN ARKA TARAFI ORTALAYIP KAPAKÇIK YAPIYORUZ,SIK İĞNE İLE….

YANDAN ÇARPRAZ OLARAK TAKILMAK ÜZERE İŞLENDİĞİ İÇİN TAHTA SAPLARDAN AYARLAMADIM,BU ÇANTA İÇİN RESİMDEKİ İPTEN  DÖRT KAT EDİP NORMAL ZİNCİR ÇEKİYORUZ BOYA GÖRE….ONUDA RALIKLI BONCUKLUYORUZ:)

ÇANTAMIZ HAZIRRRR:)

ÇANTAMIZ TAM BİR YUMAK İPTEN OLUŞTU SAPI İÇİN DİĞER İPTEN PORTAKAL BÜYÜKLÜĞÜ  KADAR HARCANDI:))

5 thoughts on “FİRKETE İŞİ ÇANTA YAPIMI

  1. Ooooof of, muhteşem bir emek…. Fotoğraflara bakarken yok dedim, beni aşar, sabır ister, ben bir örtü kenarına ancak tek sıra firkete oyası yapabildim, zaten internetten bulduğum resimlere bakarak öğrenmiştim, onu da unuttum:))

  2. hoşgeldiniz Özden bey:)teşekkür ederim sizin emekleriniz bir başka muhteşem ama:)

    Banu ablacım beğenmene çok sevindim,teşekkür ederim,bak o oya işini de ben beceremiyorum işte,senin de ellerine sağlık:)

Bir Cevap Yazın

