MİM:)

Sevgili blog arkadaşım, GÖNÜL’ÜN DÜNYASI beni mimlemiş:)
ilk defa mimleniyorum blogumu ilk açtığım zaman sevgili Banu ablacığıma sormuştum mim nedir ne değildir diye?sağolsun o da üşenmeden cevapladı benim acemiliğimi:)Gönül arkadaşıma teşekkür ediyorum ve cevaplıyorum:)

EFEEEEM:)
1)Kaç yaşındasınız?
–30 dan sonra saymayı bırakmıştım yha:)hatırlatmayın bana:))
2)İsminizin son harfi nedir?
–R efeem:)
3)En sevdiğiniz renk nedir?
—koyu akrep burcu olaraktan uğurlu renklerim:kırmızı,beyaz ve siyah:)
4)Kaç kilosunuz?
—-Eylüle doğum yaptığımda rekorum 108 kiloydum,şimdi 78:)))
       kilolu değil canım…. balık etli tam Türk kadını:)
5)Boyunuz kaç?
—1.75 civarı
6)Ailenin kaçıncı çocuğusunuz?
—1.,İlk ablayım:(
7)En sevdiğiniz şarkı?
–yerine göre herşeyi dinlerim radyoyu açtığımda ama bir müzik dinleyeyim bari diye açtığımda slow ya da klasik müzik tercihim…
8)Sizce sarışın mı esmermi?
—melez olduğum için kumral desem:))
9)Sigara kullanıyormusunuz?
—daha çok o beni kullanıyor:)olsun yine de seviyom ben onu:)
10)Alkol????
—ben bilmem beyim bilir:))))
11)Çayı fincanda mı içerseniz,bardağındamı?
—onu ben bilirim işte:)cam fincanda tercih ederim🙂

Eğlenceli  bişeymiş bu mim işi:))İnsanın kendini yazması da başka bir olay:)
eee ben kimi mimlesemmm…. adet böyleymiş:)

Sevgili aymecim:) 
http://aymeka.blogspot.com/

Sevgili noyumberry)
http://noyumberry.blogspot.com/

Sevgili elimdengelenler:)
http://selmatozan.blogspot.com/

Sevgili Figen ablam:)
http://figenabla.blogspot.com/           KABUL EDERLERSE BEN DE MİMLEMEK İSTERİM:)

4 thoughts on “MİM:)

  1. canım bnim ben de ilk defa mimlendim:) şimdi kendi bloğumda bu sorulara cvp verip ben de birilerini mimliycem di mi:)) öptm seniiiiiiiiiii:)

Bir Cevap Yazın

