EL ÇANTASI YAPIMI

Pratik hem de ne pratik:))hem de şık,hemde yazlık da kullanılabilir:)Yine rafya ve makrome ikilisinden bir çalışma yaptım denemek için el çantası şeklinde yaptım,denedim ve beğendim yazlık olarak,öğleden sonra gezmelerinde ve hatta plaj çantası bile yapılabilir,,Bu çanta çok hoşuma gitti şimdi canlı renk şöyle turunculu yeşilli rafyalar bulup kendime havuz çantası yapmak için defterime not aldım bir iki ay sonra inş,yapacağım:)şimdi el çantamıza gelelim;5 nolu şişle 60 ilmek başladım ipim yetene kadar yaptım ama tercihe göre uzayabilir tabii:)

İç astarını kullanmadığım saten bir güneşlik perdem vardı onu kestim,fermuarla iki göz yaptım göz kalemlerim düşmesin diye:)küpemide örnek olması için ayrıca paylaştım eylülden önce ben yapmıştım:)

BU arada söylemeyi unuttum çantayı örgü boyunca katlamadım enine katlayıp yaptım esnemesine önlem olarak:)

7 thoughts on “EL ÇANTASI YAPIMI

  1. Canım teşekkür ederim,sen mi ablacığım ya beceremiyeceksin alasını yaparsın:)maşallah tık tık:))
    ben de yapabilirmiyim diye denedim zaten sonrakileri daha güzel yaparım belkim:)

  2. teşekkür ederim mor menekşem:)
    taze annem beğendiğine sevindim,thnx:)
    ve sevgili minik hoşgeldiniz:)ben de değişik ve kullanışlı buldumteşekkür ederim..

  3. çok güzel olmuş gerçekten on parmağınızda on marifet… ben iyice tembelleştim galiba bloga bile birşey ekleyemiyorum. temizlik misafir sonra tekrar temizlik tekrar misafri…. böyle gidiyor günlerim. kolay gelsin

Bir Cevap Yazın

