AMERİKAN SERVİSİNDEN KUTU YAPIMI

Geçen haftalarda TRT deki göznuru proğramında denk geldim,sevgili bir blog dostumuz konuk olmuştu ama adı bir türlü aklıma gelmiyor şimdi:(proğramı seyrederken hemen mutfağa koştum kullanmadıklarımı çıkardım çekmeceden ,ben o arkadaşımız gibi yarım ay şeklinde kesemedim mukavvayı kare şeklinde 4*4 şeklide kestim kumaşları hazır ettim aaa bir baktım silikon tabancam bozuldu,çarşıya çıkınca yapılacaklar lisetesine aldım tabii ama unuttum:)Bu akşam,ben de silikonu çakmakla eriterek yapmaya çalıştım nasıl olmuş kızlar sabah kalkınca görecek süprüzz:))yabancı bir site de yapılışını buldum daha detaylı olarak denemek isteyenler için güzel bir geri dönüşüm:)Benim kutularım biraz sade oldu gece vakti olması sebebi ile yarın daha süslerim ben:))

Sevgili arkadaşım,Sarı meleğin hatırlatması üzerine TRT deki yapan arkadaşı hatırladım Sibel’in hobi dünyası ve blogunu paylaşıyorum bir de ordan seyredin:) 

14 thoughts on “AMERİKAN SERVİSİNDEN KUTU YAPIMI

  1. SARI MELEK;ay evet hatırladım:)sağolasın:)hatta buldum bile posta ekliyorum linkini teşekkür ederim canım:)
    Merveli tatlarım;teşekkür ederim canım gördüğümü,beğendiğimi bende uygulamak isteri işte yapabildiğim kadar:)
    Sevgili Ayşe seven;minyatür eviniz bir harika bayıldım bende,elinizde artık malzeme kalması imkansız zaten sizinde ellerinize sağlık:)teşekkür ederim.

  2. çok güzel olmuş… şu an bebekle ve çekilişlerle çok meşgulum ama en kısa sürede nakış ile ilgili post hazırlayacağım senin için kusura bakma bekletiyorsam…

  3. Waterlily cim, bu projeyi ben de internette bulup arşivime kaydetmiştim, ama çoooook önceden. Sibel yapınca bi kıskandım bi kıskandım, şimdi de sen yaptın çatladım, hemde malzemelerim bile varken bi türlü sıra gelmedi:))
    Şaka bir yana Sibelciğiminkiler de çok cici olmuştu, senin köşeli tasarımında çok şeker olmuş, ellerinize sağlık benim hamarat hatunlarım, elbet ben de yaparım:))

  4. Banu ablam sıra gelmedi felan deme şaşırdım valla:)onca maharetine maşallah ezik kalıyorum valla:)sen bunlardan alasını yaparsın birde dükkana koyarsın:)canım benim ellerin dert görmesin…teşekkür ederim…

  5. Merhabaaaaa ben Göz Nuru nda bu kutulardan yapan Sibel 😀 Banu ablam vasıtasıyla buldum sizi pek de hoşuma gitti doğrusu, hem beni andığınız için hem de yeni bir stil uyguladığınız için 😀 çok şirin olmuşlar doğrusu ellerinize sağlık, ben geldim sizi de bloguma da beklerim. Sevgilerrrrrr…

  6. Merhaba!
    Blogum yaptığınız ziyaret için teşekkür ederim.Torba lastik deniyor buna uyarınızı dikkate alarak,hemen değişikliğimi yaptım.Bunun içinde ayrıca teşekkür ederim.Amarikan servisinden kutu yapmak iyi fikir.
    Sevgiler:)

  7. sevgili Sibel hanım,hoşgeldiniz:)çok mutlu oldum.Ben teşekkür ederim,Bir blog dostu olarak heyecanınıza ortak oldum,sizi tebrik etmemek mümkün değil ellerinize sağlık:)

  8. Sevgili şanslı:)hoşgeldiniz,ziyaretinize sevindim,ben nacizene hatırlatma yapmak istemiştim,hoşgörüyle karşılamanız hoş bir nezaket,teşekkür ediyorum:)

Bir Cevap Yazın

