ANCHOR ÖRGÜ YARIŞMASI…

Örgü yarışmasına katıldımmmmmmmm:))gerçi 2,3 gün oluyor katılalı ama,Eylülün atkılı beresini işlemek için geç başladım biraz…..yünlerimi aldım kafamda,bir iki fikir var artık ne kadar yetiştirbilirsem:)ilk önce firkete çantamı yapıyorum az kaldı sonra bir iki çocuk örneği yapacağım inşallah:)Eylülden fırsat kalırsa  bu ayın 30 unda bitiyormuş:(Adana’da bulunana arkadaşlar varsa CEM yüne başvurabilirler(çakmak cad.)ben geç gördüm çarşıya herzaman inemediğim için:(((Köyde mahsur kalıyorum hep böyle yaaa.birinciye hahh şöle kocaman cumhuriyet altını var,ikinciye onun yarısı,üçüncüye onunda yarısı:))))ben şimdi çantamı astarlamay gidiyorum sanırım bir hafta kadar kendi işlerimden paylaşamıycam yarışma örgülerimi muhakkak paylaşacağım önerilerilerinize ihtiyacım olacak,bana şans dileyinnn:))

Benim 100 izleyicim olunca yapacağım etkinlik için yaptığım anket de bugün bitti:)
yün seti:%13
lif seti %9 olarak sonuçlanmış:))bu etkinlik için hazırladığım paketlerimi de yarın paylaşacağım 100 izleyiciyi bulunca zil çalacak:))

2 thoughts on “ANCHOR ÖRGÜ YARIŞMASI…

Bir Cevap Yazın

