YARIŞMA ÖRGÜLERİM:)

Geçen postumda bahsetmiştim Anchorun Adana’da böyle bir etkinlik düzenlediğini  yetişebildiğim kadar katılmak istedim bende:)bir kaç gündür örmekten keyif aldığım tasarımı tamamen bana ait olan(yarışmanın kuralı zaten bu başka yerde örülmemiş olacak):)firkete  örgüsü çantam ve firkete örgüsünden oluşan yakalığım ve uyum sağlaması için beresi ve şal iğneliği ördüm.Bere ve iğnelik artan ipi değerlendirmek adına sonradan aklıma gelenler:)toplam 5yumaktan oluştu hepsi,cumartesi günü teslim edeceğim,bugün boncuklarını diktikten sonra bir  bebek yeleğine başladım yetiştirebilirsem onuda yarın paylaşıp fikirlerinizi almak isterim,şimdi bu örgüm için o güzel yorumlarınızı almak isterim:)
Az önce fotoladığım için ışık sorunum oldu ama umarım anlaşılır olmuştur:)

8 thoughts on “YARIŞMA ÖRGÜLERİM:)

  1. yeni gelin,ay çok teşekkür ederim inşallah arkadaşım:)
    Bernacım,sizede çok teşekkür ediyorum beğenmeniz beni şimdiden havalara uçuruyor:))

  2. çok teşekkür ederim yardımınız için.hemen verdiğiniz linke bakıcam.inşallah ödülü kazanırsınız.örgüleriniz çok güzel olmuş,ellerinize sağlık.

  3. sevgili gonca rica ederim ne demek:)blog hırsızlarına karşı hepimiz bir olursak zaten bi daha cesaret edemezler:)ayrıca beğendiğinize çok sevindim teşekkür ederim:)

    Özlemcem,canım inşallah şansımı deniyeceğim bakalım,beğenmeniz ayrı bir heyecan zaten:)

Bir Cevap Yazın

