ÇEKİLİŞİM VARRRR:)

100 İzleyicim olunca bir çekiliş yapacağımı düzenlediğim bir anketle duyurmuştum:)veee o gün bugün oldu:)Çekilişime katılmak isteyen izleyicilerim bu postun altına yorum bırakabilirler.ilk başta iki şanslı kişi olarak düşünmüştüm ama şimdi 3 olsun istiyorum.şöyleki;sevgili Arzu’nun da yaptığı gibi önce şimdiye kadar beni yorumlarıyla yalnız bırakmayan arkadaşlarım arasında ilk çekilişimi yapacağım.bugüne kadar 160 gönderime yapılan 302 yorum var bunların içinden  inceleyeceğim ve ona göre belirleyeceğim:)diğer iki şanslı izleyicimi de random dan yapacağım çekilişle belirleyeceğim.Bunun için yapacağınız bu postun altına yorum bırakıp bir resimle blogunuzda duyurmanız:)aslında hoşlanmamıştım şu bloglarda facelerde duyurma işinden ama ilk  çekilişim olduğu için adetlere uyalım dedim,sadece blogu olan arkadaşların 20 ŞUBAT PAZAR gününe kadar blogunda  duyurması yeterli benim için.:)pazar akşamı 20:00 den sonra şanslı olan arkadaşlarımı burdan duyuracağım:)

hediyelerim şöyle olacak;beni yorumlarıyla yalnız bırakmayan arkadaşlarım arasında yapacağım çekilişde kendi tasarımım olan örgü çanta ve kesesi ve yanınada sürprizler:)

Diğer arkadaşarıma da yaptığım anket sonucu bir diğer postumda sonuçları yazmıştım ,buna göre örgü seti hediyem olacak

Hediyelerimide 2 paket diye duyurmuştum ama  küçük resimde görüldüğü üzere bir paket rengarenk  lif ipi diye adlandırdığımız orlon ip,bir paket güzel şallar örmek için fantazi ip ve bir paket de Ören bayandan rengine daha karar veremedim:) ve tabiki örmek için tığ ve şiş olarak tekrar ayarladım.Paketler hazır gördüğünüz gibi.o zaman hadi bakalım katılmak isteyenleri görelim:)250.izleyici çekilişinde tekrar buluşmak dileğiyle….

25 thoughts on “ÇEKİLİŞİM VARRRR:)

  1. çekilişinizi PERMAREN arkadaşın sayfasında gördüm geldim..daha tam gezemedim ama gördüklerim çok hoş..permarene teşekkürler,eklemiş gördüm yoksa böyle bir sayfadan mahrum kalacaktım..:) hadi adet yerini bulsun gelmişken bende katılayım bari..:)
    http://yasminsmt.blogspot.com/

  2. katılmak isterim ama çok anlamıyorum blog ayarlarından…
    yani bu yazıyı alıp aynen normal bir konu ekler gibi mi eklemem gerekiyor?
    öğretirseniz yapabilirim🙂
    seni kocaman öpüyorum ablam🙂

  3. selam bende arzuco nun blogunda gördüm çekiliş olduğunu hemen geldim ::)) böyle şeylerde hiç şanslı değilimdir ama çanta beni cezbetti,herkese bol şans diliyorum :)) hem izleyicin oldum hemde blogumda çekilişi duyuruyorum, sevgilerimle..

Bir Cevap Yazın

