TATİL MAHSÜLLERİ:)

Benim kızlara tatil olunca artık ip valizini vermiştim,Öyle saatlerce pc,tv,tel başında tatillerini geçirmesinler diye zevklerine göre ipleri eşleştirip birer paspas işlemelerini ne kadar erken biterse o kadar tatile vakit kalacağını da söylemiştim.Okuldan karne alındı ve Anneden de karne alındı :)paspaslarımız bitti püsküllendi:)artık birazda gezme tozma zamanı bence hakettiler ama değilmi söylemedim ama çeyizlerine kaldırdım hemen:)

EYLÜLÜ’DE BOŞ BIRAKACAK DEĞİLİM ONUDA ANAOKULUNA HAZIRLIYORUZ :)10 A KADAR SAYMA ADINI YAZMA TAMAM,BİRAZ DA EL İŞİ DEDİK EVA YAPIŞKANLI SÜNGER ALDIK İLK PROJESİ(tabi ki destek yardım hattı ablalar oldu):)
 Minik ve yeşil kelebeğimiz mutfağımıza kondu:)

4 thoughts on “TATİL MAHSÜLLERİ:)

  1. örgücüoyuncakçıninem,doğru söylüyorsunuz daha dün gibi herşey bir bakıyorsuuz liseyi bitiriyorlar,üzülmelimiyim yaşlandığım için,yoksa sevinmelimiyim çelişkideyim açıkcası:)beğenmenize çok sevindim,ben de sizin şal modellerinize hayranım doğrusu…

Bir Cevap Yazın

