YENİ BİR BLOG DOSTUMUZ VAR:)

TV 8 zamanından SHOW TV günlerine kadar her gün adım adım takip ettiğim sevgili DERYA BAYKAL‘ın kendi sitesi uğrarım zaman zaman ,yayından kalkışı büyük bir hüsran oldu benim için,not defterim yarım kaldı:(daha yazacaklarım vardı…bugün aklıma takılan bir model  çin bir bakayım bizim çılgın ablamız nasıl değerlendirmiş demek için bir bakayım dedim:)AAAAAAAAA…..bir baktım,ne göreyim artık oda bir blogger olmuş:))bizi mahrum etmeyeceğini biliyordum dedim gerçi siteside koca bir  larousse ansiklopedi gibi:)İnşallah yakın zamanda ekranlarımızdan evimize konuk olur,onsuz gündüzler neşesiz…..gözüm gibi sakladığım kitaplarından birkaç örnek göstererek ona bloggere hoşgeldin,iyi ki varsın demek istiyorum:)

3 thoughts on “YENİ BİR BLOG DOSTUMUZ VAR:)

Bir Cevap Yazın

