KALPLİ PASPAS……..

Sevgililer gününe adım adım yaklaşırken her yer kalp doldu :)bir tane de banyomuza konsun olmazmı:)ben bu modelde güzel bir klozet takımı  oluşturulur diye düşünüyorum yada olmadı yatak odasına şöylee tuvalet aynasının önüne yada bence orayada güzel olur:)

evet bu blogda rastladım bu güzel paspas modeline gerçi kırlent yüzü bile olabilir diye de aklıma gelmedi değil:)
motiflerin yapımnı ayrı bir video ile de açıklamışlar onuda burda bulabiliriz:)
benim hoşuma gitti açıkcası fırsatını bulursam kızlara yapmak isterim inş:)

5 thoughts on “KALPLİ PASPAS……..

  1. EMİN hnm;bende kolzet takımı olarak düşümüştüm yazın kızların çeyizine yparım inş:)
    içimizdeki karnaval,teşekkür ederim:)
    Taze Annem ,kolay bir model ama güzel duruyor gerçekten:)

Bir Cevap Yazın

