MARTHA STEWART….

Kaç gündür hastanelerdeyim,ben ve kızlar sıradan geçtik mübarek:)haliyle gündüzler de torbaya girdi,elim işime değmedi gecede malum blog gezmelerinde sabahlıyorum.Az önce tv kanallarını karıştırıken Home tv ye takıldım yine tadillat ve dekorla ilgili proğram var,arada Martha Stewart’dan bölümler yayınlıyorlar denk gelirmiyim  acaba dedim ama yoktu.Hemen sitesine koştum bugün ne yapmışlar diye patcwork günüymüş:)takıldım kaldım işte göya iş işleyecektim…….

kabuk koala

Deniz kabuklarının şahane bir araya gelişi paylaşmadan duramadım:)

Bu eski kazaklardan geri dönüşüm olarak yapılmış örgü sepetini Sevgili Banu ablacığımda denemişti onunda ellerine sağlık çok da güzel olmuştu:)
kazak geri dönüşüm sepet

Eski kazaklardan ve keçelerden oluşan minik oyuncaklar,anlatımındaki templates yazısından oyuncakların şablonunu indirebiliyoruz
geri dönüşüm kazaklardan

Bugün akşam haberlerinde dinledim oyuncakların çoğu artık tehlikeliymiş,kansorojen maddeler artık oyuncakların hepsini kapladı, galiba artık eskiden olduğu gibi Anneannelerimizin bize yaptığı makaradan arabalar ve bez bebekler çocuklarımızın olacak…..

6 thoughts on “MARTHA STEWART….

Bir Cevap Yazın

