KALBİMDE SAKLIYORUM………

–Eylül sütünü içtin miiiii?
–içtim ya anne görmedinmi?
—ee hadi yat o zaman..
—sen gelmiyormusun yanıma?
–gelicem işim bitsin sen yat bekle beni..
—(eylül dudak yaparak gelmemi bekliyor öpücek beni)

–baldudağım benim şimdi gelicem yanına öpücem seni sen sakla o öpücüğü tamammı,ben gelince alırım senden..
–hüüüüüp
–neyaptın öyle?
–öpücüğü içime çektim:)
–niye ki?
–senin için kalime sakladım burdan kalbime gitti..
–annem yerim seni ben:)çayım az kaldı bitsin geliyorum tut kalbini kaçmasın sakın
–anneee…
–anneeeee…
—geldim kuzum geldim yaaa,beş dakika bekle  bi dedim
—çabuk ol ama kalbim acıyo bak..
—geldimm,dön bakalım bana ne oldu da kalbin acıyo şimdi?
—eliyle kalbini tutarak,kalbim şişti anne çok acıyo artık ,bak nasıl atıyo bak elini koy..
–niye annem..
—çünki içi öpücük doldu ,seni çok seviyorum yaa….

Bugün yayınlayacağım postun yerine,bir an gözlerimin dolmasına sebep olan bu diyaloğu paylaşmak istedim
uyuduğu yerden dakikalarca seyrettim kuzumu,saçlarını okşayarak nasıl bir sevgi  ki bu henüz beş yaşına girmiş çocuğa söyletti bu kelimeleri,karşılıksız,koşulsuz bir sevgi….dünyada hiçbir duygu,hiçbir cümle  beni böyle mutlu edemezdi….biraz komposizyon arızalıyım ama ,olduğu gibi öylesine anlatmak istedim işte….

                                                                                                                             Keyifli pazarlar:)

8 thoughts on “KALBİMDE SAKLIYORUM………

  1. okurken çok duygulandım bende.küçücükler ama o lafları büyük insanlar akıl edipde söyleyemezler çoğu zaman.çpk şanslısınız.sevginin kıymetini bu yaşlarda öğrenmiş bi evladınız var.benim yerimede öpün lütfen onu.sevgiler…mutlu pazarlar…

  2. sevgili BERNA,haklısınız ders verecek nitelikte olunca kendime kızıyorum bile neden ben düşünemedim diye..teşekkür ederim öptüm bile:)

    sevgili YASMİN,inşallah herzaman hiçbir çocuğun boynu bükülmesin dilemiğimiz…teşekkür ederim:)

    Sevgili SERPİL,hiç söylemeyin o şaşırtmaları valla:))büyük insanlardan daha çok beyinlerini çalıştırıyorlar bence..ama o gün bütün gün annee annee yapışık gezdik artık akşam son sabırımdayım bir sigara bir çay içeyim dedim tekrar annee annee diye başlayınca bir sinirle gittim yanına söylerken yüzündeki mimikleri bile hala unutamadığım işte böyle bir ders verdi bana..

  3. okurken gözlerim doldu :))
    ben sana kurban olurum çocuk…
    aahh ah..çocuk kokusu burnumda tütüyor valla…
    benimkiler kazık kadar oldu ya, torun özlemi mi çekiyorum nedir🙂

  4. Ahh figen ablam bizde seni verene kurban oluruz canım:)bunlar böyle işte küçükken tadından yenmezler büyüyünce de söyletirler:)Allah kucağını torun doldursun inşallah:)

Bir Cevap Yazın

