YENİ BİR KALBİM OLDU:)

Nilgün‘ümün düzenlediği her yerde kalp etkinliğimiz deki sürpriz hediyem bugün geldi,benim kime çıktığımı doğal olarak bilemediğim için çok heyecan yaptım paketimi açarken,hiiii bir de ne göreyim en sevdiğim renklerden biri olan turunculardan bir mutfak önlüğü,yeşillerle çevrilmiş kalpler çok şirin ve çok güzel bayıldım,ilk cümlem şu idi aynen: ayyyy çok güzellll:)))hiç önlük görmemiş gibi,üstelik misafirlerim de vardı onlara biraz garip geldi belki hallerim ama ne yapayım ay çok sevindim,etkinlik ne güzel bir olaymış:)Sevgili  RABİA SULTAN blogunun sahibesi ve yeni blog dostum  RABİA hanımın emeklerine,ellerine ve yüreğine sağlık,çok beğendim ,çok teşekkür ederim:)

her yer kalp etkinliği

Önlüğümüzü hemen denedik ve bir seda sayan pozu verdik:)
her yer kalp etkinliğindeki hediyem:)

7 thoughts on “YENİ BİR KALBİM OLDU:)

  1. iki dirhemim bende bazen severken kendimden geçiyorum mıncıklamayı abartıyorum:))sen de demek böyle seviyorsun,ama başka nasıl seveceksin minik bebek değiller ki:))

    Eminecim teşekkür ederim canım,kıyamam daha şimdi ben hediyelerimi kullanmaya:)

  2. şekerim beğendiğine çok sevindim! rabiacık biraz yoğun gelip sana daha yorum yazamadı ama bana soruyor aldımı beğendimi 🙂 bende aynen ona iletiyorum! öptüm seni muck!

Bir Cevap Yazın

