ERKEK KAZAK MODELİ

Şimdi gelelim kazak modelimize az önce çektim fotoları:)aslında bu kazağın hikayesi çok uzuuun:))dengesiz bir kazak oldu sanki ama çok sıcak tutuyor:)bu kazağı sevgileler gününe işlediğim kazaktan önce yapacaktım ama yetiştiremiyecektim o yüzden önce onu yaptım bu model sonraya kaldı veee yeni bitti:)
erkek kazak 006

Dergiden bu modeli beğendi bizim beyefendi,bu modelin ipini almıştım,biraz işledikten sonra beğenmedi….şöyle yakası açık olsun içine boğazlı birşeyler giyeyim dedi:)

erkek kazak 007

bu kazağın modelini aldım bende:)kol kesimini diğer kazaktan çok beğenmişti benzeri bir modelden de omuz ve kol kesimi aldım:)

erkek kazak 008
vee böyle bir kazak çıktı gece vakti en güzel ışığı mutfakta yakaldığım için sansür eklemek zorunda kaldım biraz:)

erkekkazakmdl

erkekkazakmdl1

erkekkazakmdl3

erkekkazakmdl4

Nasıl olmuş:)ben çok beğendim biraz küçük olsa giyerdim:)biraz ondan biraz bundan:))

BİR DİP NOT:ÇEKİLİŞİME KATILAN ARKADAŞLARIM İÇİN PAKETLERİMİ BUGÜN KARGOYA VERECEKTİM BEKLENMEYEN BİR ARIZA OLUŞTU BANYOMDA BORULAR PATLAMIŞ KIRDILAR YARINDA EVDE KALIP FAYANSILARI BEKLEMEM GEREKİYOR BU YÜZDEN ÖZÜR DİLİYEREK PAZARTESİ APS İLE GÖNDERECEĞİMİ BİLDİRMEK İSTERİM…

8 thoughts on “ERKEK KAZAK MODELİ

  1. canım ellerine sağlık çok güzel olmuş benimde böyle pekçok modeli veya örneği bir arada kullandığım örgülerim var birebir çalışmaktansa, kendi yorumlarımızı da katmak hoş oluyor.

    sağlıkla giyilsin inş.

  2. teşekkür ederim canım,ben yaptığım için güzel buluyorum tabii de:))dışardan bakmak daha bir gerçekçi olduğu için beğenmen hoşuma gitti valla:))eşim adınada teşekkür ederim canım,sevgiler..

  3. teşekkür ederim aksungur, aslında kolay bir model saç örgüsü benzeri ilmek kayrdırarak oluşuyor,isterseniz şemasını yayınlayabilirim…eşim adına tekrar teşekkür ederim,sevgiler

Bir Cevap Yazın

