Mekilanın gezegeninde mantarlar bize geliyo:)

10 gün önce başladığım hastane işlerimizve diğer el ve ev işlerim😦 yüzünden elimde kalan eşime ördüğüm yeni bir kazak modelim var:)hastane işi demişken Eylülün iki aydır geceleri nükseden ve bir türlü şuruplarla geçmeyen bir kuru öksürüğü vardı dr.umuz özel bir hastane ye çocuk alerji bölümüne gitmemiz gerektiğini söyledi.Gittik röntgen ve alerji testi için kan alıdı kıyametin bini bin para tabii koca tüp:((sonuçlarımızla randevumuz martın onunda ama o zaman kadar eylüle astım ilaçları verdi moralmen kötüyüm dünden beri inş astım çıkmaz baldudak,şimdi bile fısfıs için çembir aleti aldık onu bile zor kullandırıyor:(Dün Mekilanın gezegeninde baldudağım için çekilişe katılmıştım şans kuzuma güldü çok sevindim

Mekilanın gezegenine dünyadan selamlar çok teşekkür ederiz ablası:) kan  alınan kolu sanki ameliyat olmuş gibi hala  bağırırken söyledim sana hediye gelicek diye,hemen gelicek zanneti beklerken uyudu biraz:))kandırma sayılmaz bu ama teselli etmek içindi:)))uyuyunca kendide dinlendi ama:)

2 thoughts on “Mekilanın gezegeninde mantarlar bize geliyo:)

  1. canım kargonuzu teslim ettim biraz da acele olduğunu söyledim, bu akşam kargo kapanmadan sanırım gidip alabileceksin. kargo takibinde baktığımda söylediğin şubeye doğru yolda olduğu bilgisini aldım umarım sorunsuz teslim deilir, sevgiler =)

Bir Cevap Yazın

