A NEW WEEK……ooo:))

Eveet,yeni bir haftaya başladık  ama ne başladık:)yoğun bir hafta sonunun ardından.Sözde hafta sonu tatil,hemde resmi tatil ,yani resmen tatil ama kimee bir bilsem:)koşturmaca,koşturmaca…gece koltukta okanı seyrederken sızmışım artık sabah benim ev kuşlarım başımda cıvıldaşınca bir uyandım eyvah çabuk çabuk yiyin, için, herkes işine,okuluna  ben kargoya:))ilk önce araya hafta sonu girmesi sebebi ile sevgili mekilacığımın şirin mantar broşunu alamamıştım, cuma akşamı kargoyu arayıp ben pazartesi gelcem sakınnnn dedim:):)mantarımızı aldık :)ellerine sağlık mekilacığım eve gelince hemen takındık:)hazır kargoya gidilecekken işlerimizi tamamladık onlarıda verdik,çekilişime katılan arkadaşlarımında paketlerini verdik,biraz geç vermenin mahçupluğu ile kendimi affettirmek için 3pakete bir paket daha ekledim umarım kusuruma bakmazlar şimdiden yok canııım:)olurmu öyle şey dedikleri için teşekkür ederim:)))

broşş

Şimdi yeni etkinliğimize başlamak için,yeni çanta siparişlerim  ve hala devam eden anchorun örgü yarışmasına birşeyler eklemek için kolları sıvıyorum ama önce mutfağa gidip sevgili kabaklarımı dometesle buluşturmalıyım ,herkese hayırlı ve bereketli bir hafta diliyorum Allah kolaylıklar versin cümlemize….

4 thoughts on “A NEW WEEK……ooo:))

  1. canıııım bu fotoğrafa bayıldım bayıldım gerçekten maşallah bal dudaklıymış minik cimcime ay maşallah çok beğendim izin veririsen blogumda yayınlamak istiyorum bu güzel fotoğrafı, hem blogun adına hoş bir tanıtım da olacağını düşünüyorum. çok mutlu oldum şu fotoğrafı görünce süpersiniz çok öpüyorum =)

  2. sevgili tatesal onu sonuncu olarak mahsus doğurdum böyle mıncıklayıp yemek için:)

    Mekilacım tabiki ne demek sevinirim ayrıca ellerine sağlık çok hoşuna gitti herşeyimiz pembiş ya bayıldı:)ablaları hani bakalım dedi de kıyameti kopardı montundan çıkaracaklar diye:))

    Evet özlem hnm,amin amin..benim kazandibi baldudaklım teşekkür ediyorum cümlemizin evladını ALLah esirgesin

Bir Cevap Yazın

