NİHAYET:)AVİZEM BİTTİ….

Birkaç gündür yazamıyorum ,bakıp çıkacaktım şeklinde eşimden alıyorum pc’yi bir sigara içimlik sonra yine mesai başına:)Artık okullar açıldığı için o hafta sonu sendromu başladı ….artık temizlik,banyo,ütü haftasonu kabusu….bu hafta artık halıları açmayı düşünüyordum ki apartman girişine ilan yapıştırılmış! daireler ilaçlanıyor hahh dedim tam zamanı…. bari dedim ilaçlamadan sonra açarım halılarımı diyerek eylül’den kalan gece vakitlerimi (2  uzuuun gece)avizeciğimi bitirmeye adadım kendimi.İşte o meşagatli avizem:))aslında basit bir model seçtim de elim değmedi için bir türlü bir hafta da anca oldu ama oldu yani:)))

ilk olarak önceden de anlattığım gibi içeriyi karartmayacak bir dantel örneği model seçtim,işledim tülbent üzerinde hafif sıcaklıkta ütüledim,ipim simli olduğu için naylon karışımı vardı;

modelin ortasında ki britlerde ve sonunda içe bakacak kısımlarında boncukla beraber işledim ki ışık vurunca biraz parıldasın:))modelim ütü masasında kendinden geçerken mutfağa gidip kolalama işlemlerine başladım 
bu sefer önceki deneyimlerden işi çözdüğüm için boş bir oda parfümü spreyini atmadım kolalama işine tayin ettim ,tepsi içinde üçdört kat yükseklik yapıp tencere,tabakla:)en son borcama kalıp vazifesi vererek modeli yerleştirdim bir şişe sprey kolayı çevirerek yedirmeye çalıştım bir gün kadar balkonda kurumaya bıraktım
Avizem balkonda  havalanırken küpelerini yaptım küpe olarak yapmayı tercih ettim çünki ;bir arkadaşım da görmüştüm dantel bir avizeydi yatak odası için boncukları beraber işlemişlerdi ve her seferinde temizlemesi çok sorun olduğundan bahsediyordu o detayı unutmayarak bu şekilde yaptım temizlik esnasında çıkar küpeleri  ve yıka sonra tekrar kolalayıp süsleyip asabiliriz:)
ışık ayarlaması pek net olmadı :(birinde çok parlak diğerinde ise çok mat fotoğrafyabildim
 Duy sistemine monte etmek pek kolay olmadı açıkcası :)Yalnız yapamıyacağımı anlayınca destek kuvvet istedim….ortadaki halkadan misinayla üç bölümden terazi yapmam önerildi :))birde öyle denedik en sonunda tutturduk boyunu ve onların ucunada küpe kancası bağladım ki takıp çıkarması pratikliği ve muntazam durması için,pek de net çıkmadı ama umarım seçilir o bulanıklıktan:)

ve işte şaheserim taatataaaaa……..

bu da gece görüşü:))

misina bağlamak için çok oynadığımdanmıdır,yoksa kalıbı uyduruk olduğundanmıdır bilmiyorum biraz hayatı kaymış gibi duruyor ama en yakın zamanda büyük  ipli balonlarla bu sefer tekrar deneyeceğim hem o zaman kalıptan çıkarma gibi bir dert olmaz bir iğneye bakar ,avize yapacaklarında hem aklında bulunsun en iyi  kalıp balon bence  ama şimdi bile bana göre muhteşem:))))ipl ve balon ikilisinden oluşan avizemden sonra bu avize bana şaheser gibi geliyo:)))))

7 thoughts on “NİHAYET:)AVİZEM BİTTİ….

  1. canımsın ne çok emek vermişsin,valla okurken ben yoruldum ama değmiş emeklerine güle güle kullan,görüntüsüde hoş olmuş boncuklarıda emeğine sağlık.

    (peki tozlanıp kirlenince ne olacak)

  2. mor menekşelerr;teşekkür ederim canım,ordan harika gözüküyorsa sevindim valla:)

    irem ve annesi çiçek;çook teşekkür ederim canım,inadım inat oldu valla:)işin gerçeği kaç zamandır kaçıyordu benden:)

    fisunlaherşey;çenem düşüyo bazen belki ondan yorulmuşsundur:))yoksa basit oldu,görüntü olarak evet hoş durdu ama ben tam kalıba uyduramadım bir an önce görmek istediğim için aceleci davrandım ama uygun kalıp bulunca düzelticem,kirlenince canım zaten küpe aparatı varya kanca gibi onla tutturduğum için oralardan çıkarıcam,boncuk küpeleri de çıkarıcam sonra makinaya tıp nazik proğ. da yıkıycaam sonra ütüleyip süsleyip tekrar yerine asacağım bukadar:)teşekkür ederim,güzel dileklerin için

  3. Ahh işte benim asla yapamayacağım bir şey bu. Oldum olası elim örgü ya da tığ işine yatmamıştır.Varsa yoksa kes, yapıştır, dik 🙂 bu sabır gerektiren çalışmaya hayran kaldım. Farklı renklerde de denenebilir.

  4. Pelin P.A.;Buyrun efendim hoşgeldiniz önce bir kahve içelim çay demini alana kadar maksat muhabbetimiz bol olsun:)güzel,candan ve samimi yorumun için çok teşekkür ediyorum.Kesip yapıştırmakta ayrı bir meziyet ister,farklı renkler olarak aslında pembiş düşündüm hemen bizim ufaklığın odasına ama diğer kızlar bende isterim deyince biri mor diğeri siyah diye tutturdu:))aaaa vazgeçtim salona yapcam diye kestirdim olayı:))beni bir kendime bıraksalar ahhh…

  5. bence de gayet güzel olmuş ellerine kollarına sağlık.
    küpe aparatları kullanmak hiç aklıma gelmezdi öğrenmiş oldum sağol 🙂

Yorum bırakın